مجری وهابی: نباید ایرانیان را به حج راه بدهند تا به غلط کردم بیفتند!

اشتراک گذاری :

نودیها:مجری وهابی درباره مذاکرات ایران و عربستان درباره حج امسال اظهار می کند: اگر عربستان حرف من را گوش می کرد، اصلا نباید ایرانیان را راه می دادند تا اینکه بگویند غلط کردم!

با گذشت سالها کسی در این موضوع شک ندارد که شبکه های ماهواره ای وهابیت فارسی زبان، تریبون ابراز اعتقادات و خواسته های آل سعود می باشد.

حتی در مواردی این شبکه ها از عربستان نیز پا را فراتر گذاشته و خواستار فشار شدیدتری بر مردم ایران هستند.

در یکی از این شبکه ها، مجری وهابی درباره مذاکرات ایران و عربستان درباره حج امسال اظهار می کند: اگر عربستان حرف من را گوش می کرد، اصلا نباید ایرانیان را راه می دادند تا اینکه بگویند غلط کردم!

به نظر می رسد بودجه های هنگفتی که از سوی عربستان به این وهابی وطن فروش می رسد، او را حاضر به دشمنی با عزت و شرف ایرانیان کرده است.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 22

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

آیا چادر مشکی باعث افسردگی می‌شود؟

ی ژانویه 15 , 2017
نودیها:مگر رنگ سیاه برای روحیه انسان بد نیست. پس چگونه است که شخصیت های ارزشی و دینی شیعیان پوشش چادر سیاه را توصیه می کنند؟    «زخرف» در لغت به معنای طلا و شی زیبا است. همان گونه که خداوند در آیه زیر بیان کرده است: «أَوْ یَکُونَ لَکَ بَیْتٌ […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...