مایلی‌کهن: مگر کی‌روش از «هالیدی» برگشته است؟

اشتراک گذاری :

محمد مایلی‌کهن پس از بازگشت تیم فوتبال امید از اردوی هلند اظهار داشت: من اردوهای زیادی رفته بودم اما این اردو یکی ازبهترین اردوها بود. از دست‌اندرکارانی که شرایط این اردو را فراهم کردند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: آنها زمین‌های عالی داشتند که یکی از باشگاه‌های آماتور کشور هلند ۸ زمین تمرین داشت. بازیکنان ما در این اردو خوب کار کردند و با تیم‌های بزرگی بازی کردیم. نمایش خوب بازیکنان ما باعث تعجب این تیم‌ها شده بود.

مدیر فنی تیم فوتبال امید در خصوص انتقادات کارلوس کی‌روش به اردوی تیم امید و اینکه گفته چرا این اردوها برای تیم ملی بزرگسالان فراهم نمی‌شود، گفت: مگر ایشان از هالیدی تشریف آورده‌اند؟

در این لحظه خبرنگاران به مایلی‌کهن گفتند که تیم ملی دو بازی رسمی با تیم‌های گوام و هند برگزار کرده است، گفت: این بهترین جواب من برای کی‌روش بود که آن را گفتم.

وی در خصوص قرعه‌کشی انتخابی المپیک عنوان کرد: ما باید تلاش بیشتری کنیم تا بتوانیم برای صعود به المپیک گام بلندی برداریم. بیشتر بازیکنان ما در تیم ملی بزرگسالان حضور داشتند اما همیشه گفتیم که اولویت با تیم بزرگسالان است. روی این مسئله زیاد اعتراض نداریم چون آنها (تیم ملی بزرگسالان) بازی رسمی در پیش داشتند.

مایلی‌کهن افزود: به‌اعتقاد من فرقی بین تیم‌ ملی بزرگسالان و تیم امید وجود ندارد و هر دو تیم ملی هستند. امیدوارم با شرایطی که وجود دارد تیم امید بتواند در مرحله انتخابی موفق شود.

منبع : تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 2

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

چرا در اسلام تعدد زوجات فقط براى مردان است؟

پ سپتامبر 10 , 2015
تک همسری در زنان از آسیب های حقوقی،روانی و تربیتی جلوگیری میکند. نودیها:شکى نیست که جواز چند همسرى با رعایت شرایط آن، یکى از احکام اسلام است و شیعه و سنى بر آن اتفاق نظر دارند. پیش از اسلام نیز به طور معمول در میان قبایل مختلف، وجود داشته است. […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...