مافیای تراریخته مرتب ادعا می کند جمعیت جهان در حال افزایش است و کشاورزی غیر تراریخته پاسخگو نیست

اشتراک گذاری :

نودیها:مافیای تراریخته مرتب ادعا می کند جمعیت جهان در حال افزایش است و کشاورزی غیر تراریخته پاسخگو نیست و فقط تراریخته می تواند غذای این جمعیت را تولید کند سند معتبر فوق این دروغ را افشا می کند.

افشای دروغ مافیای تراریخته با یک سند معتبر از آمار بانک جهانی:

تصویر بالا صفحه ای از کتاب معروف و مستند: ژن های تغییر یافته حقیقت تحریف شده یا به انگلیسی GMO myth and tuth انتشار سال ۲۰۱۶ امریکا در باره حقایق پشت پرده محصولات تراریخته است.

این سند پاسخ کسانی است که میگویند تراریخته گرسنگی و فقر غذایی را بر طرف می کند در حالی که تحقیقات بانک جهانی و موسسات بین المللی کشاورزی نشان می دهد در حال حاضر برای ۱۴ میلیارد جمعیت جهان محصولات غذایی تولید می شود در حالی که جمعیت جهان نزدیک به ۸ میلیارد نفر است.
یعنی بیش از نیاز جامعه بشری محصولات کشاورزی وجود دارد و بعد مستقیما ذکر می کند تراریخته هیچ نقشی در رفع معضل گرسنگی ندارد.
بلکه عامل فقر و کمبود غذایی ؛ بی عدالتی در توزیع، مشکلات سیاسی و اقتصادی و فقدان مدیریت در حوزه کشاورزی است.
مافیای تراریخته مرتب تبلیغ می کند که کشاورزی کنونی پاسخگوی غذای مورد نیاز جمعیت در حال افزایش نیست و تنها راه حل استفاده از بذرهای تراریخته است که این حرف فریب اذهان عمومی جهت ادامه تجارت مافیای تراریخته است.

بنیاد ملی سبک زندگی سالم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

فناوری نوین مقابله با خشکسالی در چین

ش فوریه 3 , 2018
نودیها:پیشنهاد می شود برخی که با شعارهای کم آبی ایران قصد تراریخته کردن کشور را دارند از این نوع فناوری های نوین و همچنین فناوری های ابداعی دانشمندان ایرانی بنام آبیاری زیر سطحی استفاده کنند و محصولات سالم و ارگانیگ و عاری از سموم کشاورزی و تراریخته را ترویچ دهند؟ […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...