ماسک قوی خانگی ضد ریزش مو و شوره سر+دستورالعمل

اشتراک گذاری :

نودیها:سلامت مو و زیبایی آن همیشه مورد توجه بوده و این موضوع موجب شده برخی افراد به خصوص خانم‌ها هزینه‌های زیادی برای زیبایی و سلامت آن صرف کنند.

مو ساختار ضعیفی داشته و بسیار شکننده است و تحت تاثیر عوامل محیطی متعدد قرار دارد و در صورت آسیب دیدگی قدرت بازسازی ندارد و به همین دلیل نیاز به مراقبت بیشتری دارد، به منظور حفظ سلامت و زیبایی مو باید یک رژیم غذایی سالم داشته باشیم و با مصرف غذای مناسب تعادل هورمونی در بدن ایجاد کنیم.

برخی از ترفند‌های طبیعی وجود دارند که فولیکول‌های مو را تغذیه کرده و مو‌های آسیب دیده را زیبا و سالم می‌کنند.

عنصر اصلی در این درمان طبیعی زنجبیل است که برای سلامتی بسیار مفید بوده و می‌تواند با تغذیه مو رشد و فولیکول‌های آن را تحریک کند، علاوه بر بهبود ظاهر وزیبایی مو‌ها می‌توان در این روش درمانی شوره سر را از بین برد.

 

عناصر تشکل دهنده ماسک طبیعی زیبایی و ضد شوره مو

مقداری کمی زنجبیل
۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون
۱ قاشق غذاخوری عسل

طرز تهیه ماسک خانگی ضد ریزش مو

زنجبیل را رنده کرده وآن را به همراه روغن زیتون و عسل خوب مخلوط کنید، این مقدار مواد برای یک استفاده کافی است و دارو را روی مو‌های مرطوب بمالید و کلاه پلاستیکی روی سرتان قرار داده و سپس ۴۰ دقیقه اجازه دهید برروی مو باقی بماند و پس از این مدت آن را بشویید، از این دستورالعمل طبیعی یک بار در هفته می‌توانید استفاده کنید.

 

فواید ماسک ضد ریزش مو و شوره سر

استفاده از این روش درمان طبیعی به طور منظم مزایای متعددی را برای مو‌های شما دارد، زنجبیل جریان خون را در پوست سر افزایش می‌دهد و رشد مو را تسریع می‌کند و در کاهش ریزش مو موثر است، علاوه بر این تار‌های مو ضخیم شده و و شوره سر از بین می‌رود.

باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 33

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کلیپ شوخی جالب کاربران شبکه اجتماعی با تصاویر ترامپ بعد از حمله موشکی سپاه

س ژوئن 20 , 2017
نودیها:اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به مقر گروهک تروریستی داعش در دیرالزور، همچنان مورد توجه رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی است. به‌ویژه کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی که پس از انتشار این خبر در همان لحظات اولیه، فضای مجازی را پر کردند از کامنت‌هایی درباره تحسین و قدردانی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...