مار پیتون در دستشویی هواپیما!

اشتراک گذاری :

استرالیا نزدیک به بیست نوع مار سمی دارد و خشکسالی های اخیر در این کشور باعث شده است مارها سر از جاهایی در آورند که کمتر انتظار آن می رود.

نودیها:به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،مسافری که در طول پرواز مجبور به رفتن به دستشویی شده بود با منظره ای روبرو شد که در واقع، کسی انتظار آن را در یک هواپیما ندارد و آن وجود دو مار بزرگ پیتون بود که در توالت، جا خوش کرده بود.

یکی از مارها سه متر و مار دوم دو متر و نیم طول داشتند و احتمال می رود تلاش این حیوانات هر چند غیر سمی ولی وحشتناک برای یافتن آب، آنان را به این مکان عجیب کشانده است که کسی انتظارش را نداشت.

استرالیا نزدیک به بیست نوع مار سمی دارد و خشکسالی های اخیر در این کشور باعث شده است مارها سر از جاهایی در آورند که کمتر انتظار آن می رود.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 9

رحیم-مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عکس عاشقانه ای که بیشترین لایک را خورد

ش سپتامبر 19 , 2015
این تصویر حکایت از پدری دارد که چتر خود را به صورت بسیار فداکارانه ای طوری گرفته که پسرش کاملا از خیس شدن در باران در امان بوده در حالی که خودش به شدت خیس شده است.بر اساس این گزارش به نقل از ایندیپندت، این تصویر که در ونکوور گرفته […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...