ماجرای نامه استانداران به روحانی

اشتراک گذاری :

 صداوسیما: استاندار لرستان از ارسال نامه‌ای با امضاء شش استاندار به رئیس جمهوری خبر داد.

هوشنگ بازوند گفت: در این نامه استانداران لرستان، کهکیلویه و بویر احمد، کرمانشاه، کردستان، چهارمحال بختیاری و ایلام پیشنهاد هایی برای شتاب بخشیدن به روند توسعه و عمران این استانها مطرح کرده اند.

وی با بیان اینکه این نامه در ۸ بند صادر شده و رئیس جمهوری هم دستور رسیدگی به آن را صادر کرده است گفت: در این نامه با اشاره به مشکلات این استانها، از رئیس جمهوری درخواست شده است در برنامه ششم توسعه ردیف مستقل و متمرکزی برای توسعه زیرساخت های این استانها اختصاص یابد.

استاندار لرستان گفت: در این نامه همچنین درخواست کردیم که سالانه پنج درصد بودجه عمومی دولت برای افزایش اعتبارات عمرانی و ملی این استانها اختصاص یابد.

بازوند اجرای سه طرح کلیدی در استانهای زاگرس نشین را از دیگر مطالب مطرح شده در این نامه اعلام کرد و گفت: لزوم پرداخت تسهیلات لازم برای احداث، توسعه و تکمیل طرحهای تولیدی این استانها از محل صندوق توسعه ملی، اختصاص ردیف متمرکزی برای ایجاد زیرساختهای شهری، اجرای ۵۰ طرح بزرگ با مشارکت دولت و همچنین بخشودگی مالیاتی و بیمه ای برای واحدهای تولیدی از دیگر بندهای این نامه است.

 منبع : رجانیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 1

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

با انجام این نکات کبد چرب نگیرید

س نوامبر 24 , 2015
وقتی ‌چربی‌ کبد ‌بالا‌ می‌زندمی‌گوید به کبد چرب مبتلا شده‌ام. مگر کبد عضوی نیست که با ترشح صفرا به شکستن چربی‌ها و تجزیه آنها به اسید چرب و در واقع تکمیل فرآیند گوارش در بدن کمک می‌کند؛ پس چگونه ممکن است چنین عضوی، خود مبتلا به بیماری‌ای شود که با […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...