ماجرای عجیب بانوی تسبیح به دست فاطیما در اسپانیا

اشتراک گذاری :

عکس و گرافیک – شگفتیها

اگر جستجویی در اینترنت کنید مسایل مختلفی در مورد ماجرای فاطیما و شهری که بعد از این واقعه به شهر فاطیما نام گذاری شد خواهید خواند از برخی دورغ ها و تحریف های ویکی پدیا تا برخی مطالب سایتهایی مثل لایو ساینس تا وبلاگ ها و … اما آن چه در این مورد بسیار مهم است نامی است که از این بانو و این ماجرا روی آن شهر که در آن هنگام روستایی بوده باقی مانده است. ماجرا و عکس ها در ادامه.

علمای شیعه هیچ گاه به دنبال اثبات حقانیت خود با این نوع داستان ها و مطالب زیادی که کم هم نیست و عجیب تر از این ها هم زیاد است نبوده اند. اما این ماجرا موضوعش کمی فرق می کند و برای مخاطب ممکن است بسیار جالب باشد.

سه کودک ، بانوی مقدسه و تسبیح به دستی را می بینند. آن بانو با آن سه کودک صحبتهایی می کند گویا پیش بینی هایی هم در آن بوده است که کلیسا آن را نگه می دارد و مطالب به جز معدودی به بیرون درز نمی کند. به دلیل نام این بانو که به فاطیما معروف شده است بیشتر گمان می رود که این بانوی بزرگوار همان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها دختر رسول گرامی اسلام صلوات الله علیه بوده اند.

 

این ماجرای خیلی سریع به گوش بقیه هم می رسد و حدود هفتاد هزار نفر در آن محل تجمع می کنند. امروز آن مکان به عنوان زیارتگاه شناخته می شود.

با دخالت کلیسا این واقعه آن طور که باید مورد توجه قرار نگرفت. زیرا عده ای معتقدند که مسایلی که آن بانو به عنوان پیش بینی مطرح می کند فقط در اختیار کلیساست و پیام های زیادی برای کلیسا داشته است. خدا می داند و بس.

غرب آن روزها خیلی مذهبی تر بود و کمتر غرق در برخی فساد ها و غفلت ها بود به نظر می رسد امروز غرب بسیار تشنه تر است برای اینکه حقایق مهمی را بداند و از غفلت عظیمی که جامعه غرب را گرفته خود را نجات دهد.

اهمیت این گونه وقایع  این است که وقتی به مردمی حق جلوه می کند بسیاری از عوام و مردم عادی به سمت آن می روند و این نکته بسیار مهم وظیفه سنگینی بر دوش کسانی که می توانند ارتباطی بگیرند و حقایق را برای دیگران بگویند بوجود می آورد. ایضا برای همه ما.

منبع : نودیها

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 2 میانگین: 3.5]

Related Images:

Visits: 115

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مطلب بسیار جالب علمی بودن نماز صبح

پ اکتبر 15 , 2015
چرا این همه نماز صبح مورد تاکید اسلام است و چرا خداوند در قرآن می فرماید که فرشته هایش شاهدان این نمازند ؟ و چرا این نماز در این وقت از شبانه روز قرار دارد وقتی که برای خیلی ها بیدار شدن در آن سخت است؟     حتما مطلب […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...