ماجرای برخورد عجیب وزیر راه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری :
نودیها:عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی امروز در حاشیه نشست هیئت دولت در پاسخ به سوال خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه گفته شده ایرباس سوم که به ایران آمده است مرجوعی کشور کلمبیا است، ایا این موضوع صحت دارد و شرایط آن اکنون چگونه است گفت: مرجوعی یعنی چی، این حرف های عجیبی است.
 
در ادامه اما وزیر راه  پس از قطع دوربین نسبت به این سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان واکنش دیگری نشان داد و به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: خبرنگار باید یک جُو عقل داشته باشد!
 
وزیر راه بعد از این سخنان میکروفن خبرنگار را گرفته و قصد پرت کردن آن را داشت و با لحن فریادگونه گفت: شما حرفه ای نیستید و از خبرنگاری سر در نمیارید برید بابا!
 
نکته قابل توجه این است که خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نداشته است و تنها به لبخندی بسنده کرد.
 
باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 21

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

پیامک عجیب یکی از اپراتور های تلفن همراه به مردم زلزله زده مشهد

چ آوریل 5 , 2017
نودیها:در پی وقوع زمین لرزه ای صبح امروز  استان خراسان رضوی اتفاق افتاد عنوان شدکه عملکرد خطوط تلفنی برخی  از مناطق زلزله زده با مشکل روبرو شده و  همچنین برقراری ارتباط های تلفنی  با مشهد  دچار اختلال شده است.  در پی این بحث های پیش آمده پیامکی از طرف یکی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...