لیست فیلمهای سینمایی تلویزیون عید غدیرخم 93

اشتراک گذاری :

اخبار

به نام خدا – لیست فیلمهای سینمایی تلویزیون عید غدیرخم 93 در ادامه.

شبکه یک سیما

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «دوازده سال بردگی» به کارگردانی استیو مک کوئین ، دوشنبه 21 مهر ماه ساعت 9 از شبکه یک سیما پخش می‌شود .

در خلاصه داستان این فیلم با بازی براد پیت، چیتل ایجیفور و مایکل ویلیامز آمده است : سالو نورثاپ نوازنده سیاهپوست ویالون است و در کنار خانواده خود زندگی خوبی دارد تا اینکه با فردی به نام همیلتون و شریکش آشنا می‌شود. او برای اجرای موسیقی در یک سیرک مشغول به کار می‌شود ولی این همکاری مدت زیادی طول نمی کشد چرا که همیلتون دلال برده بوده و سالو را به عنوان برده معامله می نماید. او سالو را بی هوش کرده و می فروشد. وقتی سالو به هوش می آید متوجه می‌شود که با زنجیر بسته شده و به عنوان برده فروخته شده و نام جدیدی به نام پلات روی او گذاشته شده است. او سال ها به عنوان برده مشغول به کار شده و تلاشش برای آزادی و بازگشت به خانه بی ثمر است تا اینکه …

*************************************

فیلم تلویزیونی «زیر نیم کاسه» به کارگردانی سید وحید حسینی و تهیه کنندگی علی شیر محمدی ، دوشنبه 21 مهر ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

داستان فیلم قصه یک لیدر فوتبال است که از جام جهانی برزیل جامانده است و حالا تمام تلاش خود را می کند تا در جام ملت های آسیا با تیم ملی کشورمان به استرالیا برود. در همین راستا در شرایطی خود را قرار می دهد که همه چیز را تحت الشعاع قرار می دهد از صبح که بلند می‌شود در کلاس های آموزشی لیدری به سر می برد و تمام فکر و ذکرش رفتن به استرالیا آن هم نه صرف رفتن به یک سفر تفریحی بلکه به خاطر عشقی که به فوتبال، لیدری و وطنش دارد و تمام آرزویش این است که در سکوی تماشاگران ایرانی برای تیم ملی کشورش برق بزند. به همین خاطر همسرش در صدد جدا شدن از حسن است به خاطر اینکه وی همه چیز را فراموش کرده و فقط و فقط به رفتن به جام ملت های آسیا فکر می کنند. مادر حسن نیز از رفتارها و کارهای وی در عذاب است و دیگر تحمل چنین وضعی را ندارد و …

عباس جمشیدی، کریم قربانی، شهین تسلیمی و نفیسه روشن در فیلم تلویزیونی «زیرنیم کاسه» ایفای نقش کرده اند.

*************************************

شبکه دو سیما

انیمیشن «دنیای بند انگشتی ها» به کارگردانی هیروماسا یونبایاشی ،دوشنبه 21 مهر ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه «سینماصبحانه» از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

داستان از این قرار است که : خانواده ای متشکل از مادر، پدر و یک دختر جوان به نام آریتی درکنار یکدیگر با صلح و صفا زندگی می کنند تا آنکه محل زندگی شان مورد تهدید واقع می‌شود. این خانواده بند انگشتی برای فراهم کردن مایحتاج خود با اجازه صاحب خانه اصلی به محل زندگی انسان های واقعی مجاور خود می روند. پسری به نام شو که نوه صاحب خانه است، آریتی را می بیند و تلاش می کند با گذاشتن غذا مقابل خانه بند انگشتی ها هم به آنها کمک کرده و هم ثابت کند که خطری از طرف او بند انگشتی ها را تهدید نمی کند. شو بیماری قلبی دارد، والدینش نیز از هم جدا شده اند و او برای جراحی قلب به خانه خاله آمده است. خاله برای او تعریف می کند که پدرش بند انگشتی ها را دیده و برای آنها یک خانه با تمام امکانات تهیه کرده و همیشه امید داشته تا روزی آنها در این خانه زندگی کنند. شو تصمیم می گیرد تا قسمت آشپزخانه عروسکی را برای خانه آریتی ببرد ولی پدر آریتی که می داند انسانها از حضور آنها باخبر هستند تصمیم می گیرد تا …

*************************************

فیلم تلویزیونی «به صرف شربت و شیرینی» به کارگردانی هادی مقدم دوست ، دوشنبه 21 مهر ماه ساعت 17:30 ازشبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است : امید و فیروزه با هم به یک تئاتر رفته اند به نام به صرف شربت و شیرینی، داستان تاثیرگذار آن تئاتر روی فیروزه اثری جدی می گذارد. فیروزه هم مانند زن و شوهر توی آن تئاتر تصمیم می گیرد که یک عروسی ساده و ارزان بگیرد و برای بقیه پول هایشان که قرار است اضافه بیاید تصمیم های خیرخواهانه دیگری می گیرد اما امید که روحیاتش شبیه روحیات فیروزه نیست از این تصمیم می ترسد. او می ترسد مورد سرزنش و ملامت دیگران قرار بگیرد، فیروزه با این تصمیم پیش می رود در حالی که امید سعی می کند او را به روش های مختلف ازین تصمیم منصرف کند . اما تصمیمات خیرخواهانه فیروزه آنقدر منطقی و ضروری و به نفع خود امید است که نمی تواند مانع او شود، ترس امید از رویارویی باعث دگرگونی امید می‌شود و امید به ترسی که در خودش دارد پی می برد و حالا از این به بعد امید همراه فیروزه عروسی را به انجام می رساند.

عباس غزالی، نفیسه روشن، عزت الله مهرآوران و فرهاد شریفی در فیلم تلویزیونی «به صرف شربت و شیرینی» به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی بازی کرده اند.

*************************************

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی «دیدی کارشناس می‌شود» به کارگردانی رینهارد شوآبنیسکی ، دوشنبه 21 مهر ماه ساعت 8 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

این فیلم روایتگر داستان ویلی شولتز،مکانیک ماشین است که به همراه پل که پسر بچه ای فرار کرده از یتیم خانه است، یک گاراژ را اداره می کنند. او اتفاقی سوار ماشین یک کارشناس رقابت های انتخاباتی به نام ویلی اشنایدر می‌شود. اما ماشین آنها دچار حادثه می‌شود و ویلی اشنایدر راهی بیمارستان می‌شود اما همه ویلی شولتز (دیدی) را با کارشناس انتخاباتی اشتباه می گیرند و

این فیلم محصول 1988 آلمان است که بازیگرانی چون دیتر هالروردن ، پیتر فریک ، والو لوآند و گرت هاکی در آن بازی می کنند .

*************************************

فیلم تلویزیونی «کتاب فروشی هدهد» به کارگردانی مرضیه برومند ، دوشنبه 21 مهر ماه ساعت14:30از شبکهسهسیما پخش می‌شود .

داستان کیوان کتابچی است که فوق لیسانس ارتباطات دارد و پس از مرگ پدرش، به دلیل علاقه به کتاب تصمیم می‌گیرد شغل پدری یعنی کتابفروشی را ادامه دهد، اما نیاز خانواده خواهر به ارثیة پدری موجب تقسیم ارث و پس از آن فروش سهم‌الارث وی به خواهرش می‌شود. کیوان در ضمن آشنایی با راننده میانسال یک اتوبوس قدیمی، به فکر راه‌اندازی کتابفروشی سیار می‌افتد و با کمک این راننده و نیز با حمایت‌ها و دلگرمی‌های عمه خانم و خواهرزاده‌اش پوپک فکر خود را عملی می‌کند و…..

امیر حسین صدیق ، راضیه برومند، محمود بصیری ، افسانه چهره آزاد، علی اوسیوند، دلارام مستوفی و حسن احمدی مقدم در فیلم تلویزیونی «کتاب فروشی هدهد» ایفای نقش کرده اند.

*************************************

فیلم تلویزیونی «بیست را از من نگیر» به کارگردانی کاظم راست گفتار، دوشنبه 21 مهر ماه ساعت19از شبکهسهسیما پخش می‌شود .

در خلاصه داستان این فیلم با بازی رامین ناصر نصیر ، میر طاهر مظلومی، محمدرضا هدایتی، محسن افشانی، شهروز ابراهیمی ، سیما خضرآبادی و عباس محبوب آمده است: مشكل از آنجا آغاز می‌شود كه شاگرد اول كلاس ـ امیر ـ كه همیشه نمره بیست می گرفته، حاضر نیست از گرفتن نمره بیست در امتحان بگذرد. این مسئله برای بقیه مشكل آفرین می‌شود و همه سعی می كنند با هر روشی كه شده مانع آمدن او به امتحان شوند …

تهیه كنندگی این تله فیلم را مهدی عباسی و نویسندگی آن به عهده مهدی رجبی است .

*************************************

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «سفر بزرگ» به کارگردانی اسماعیل فرخی ، دوشنبه 21 مهر ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

داستان این فیلم با بازی نیکولاس کزال، محمد مجید و جی کی نرسشن آمده است: فیلم ماجرای پدر مراکشی الاصل ساکن فرانسه را بازگو می کند که از پسر کوچکترش می خواهد که با ماشین شخصی او را برای زیارت حج واجب به مکه ببرد. پسر از برخی کارهای پدر مثل نماز خواندن حج رفتن سر در نمی آورد. در این سفر آنها از کشورهایی مثل ایتالیا، بوسنی ، بلغارستان ، ترکیه و سوریه رد می شوند و در هر یک ماجرایی را تجربه می کنند.

*************************************

شبکه تهران سیما

انیمیشن «شجاع» به کارگردانی مارک اندریو ، دوشنبه 21 مهر ماه ساعت 9 صبح از شبکه تهران پخش می‌شود.

این انیمیشن درباره یک شاهزاده خانم به نام مریدا است که علاقه فراوانی به تیراندازی دارد ولی خانواده اش با این کار مخالف هستند از این رو وی یک روز از خانه فرار می کند و به دنبال سرنوشت زندگی اش می رود و در این راه به طور کاملا اتفاقی باعث ایجاد شورش در قلمرو پدرش می‌شود.

*************************************

فیلم تلویزیونی «باغ سرهنگ» به کارگردانی فلورا سام ، دوشنبه 21 مهر ماه ساعت 21 از شبکه تهران روی آنتن می رود.

داستان فیلم از این قرار است که : یک خواننده جوان برای ضبط آلبوم موسیقی خود دچار مشکل مالی شده است. او تصمیم می‌گیرد با عقد نامزد خود از وام ازدواج برای حل مشکلش استفاده کند. بعد از عقد آنها برای اینکه جایی برای زندگی ندارند تصمیم می‌گیرند باغ متروکه سرهنگ که از اقوام دور اوست برای زندگی استفاده کنند. آنها در باغ با اتفاق عجیبی مواجه می‌شوند که

محمد مطیع، فرهاد آییش، مجید صالحی، نیما فلاح، مریم سعادت، آناهیتا همتی، سحر ولدبیگی، فاطمه هاشمی، افسر اسدی، فرهاد بشارتی و شمسی فضل اللهی در فیلم تلویزیونی «باغ سرهنگ» ایفای نقش کرده اند.

*************************************

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «پنجمین نفر» به کارگردانی بهروز خلجي ، دوشنبه 21 مهر ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می‌شود.

خلاصه داستان فیلم درباره حاج خليفه صابر ثابت است كه سال هاست با شيريني يزدي كام ديگران را شيرين ساخته است اما حادثه اي تلخ مسير زندگي او را تغيير مي دهد تا اينكه …

روح الله مفيدي، مهدي اميني خواه، سيما مطلبي، ناديا مير ركني، علي هويدايي و مهدي قانع در فیلم تلویزیونی «پنجمين نفر» و تهیه کنندگی عباس گلرسان تولید مرکز يزد بازی کرده اند.

*************************************

شبکه قرآن و معارف سیما

فیلم سینمایی «سیب و سلما» به کارگردانی حبیب الله بهمنی ، دوشنبه 21 مهر ماه ساعت 15 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش­ می‌شود.

«سیب و سلما» داستان طلبه جوانی است که سیبی را می‌خورد و پس از خوردن سیب به دنبال مالک اصلی آن و طلب رضایت از او بر می‌آید.

هادی دیباجی، سوگل قلاتیان، جعفر دهقان، اسماعیل خلج، بهروز بقایی، داود فتحعلی بیگی، محمدعلی سلیمان تاش، زویا امامی، صادق بهاری و آرزو ابی‌زاده در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

*************************************

شبکه آموزش سیما

فیلم سینمایی «با تو آموختم 2» به کارگردانی جیان لوکاماریا تاوارلا، دوشنبه 21 مهر ماه ساعت 10 صبح از شبکه آموزش سیما پخش می‌شود .

در خلاصه داستان فیلم با بازی جیان مارکو توتری، ماسیو یاجیو و پائولا گارتکسی خواهید دید: ماریا به درخواست مهندسی به نام ادوارد وارد یکی از محله‌های فقیرنشین رم می‌شود و تربیت کودکان خردسال را بر عهده می‌گیرد و علاوه بر خواندن و نوشتن، روش زندگی بهتر را نیز به آنها یاد می‌دهد. او در این زمینه آنقدر پیشرفت می‌کند که بر اساس روش آموزشی او مدارس زیادی در آلمان، هند و دیگر نقاط دنیا ساخته می‌شود. اما در خود ایتالیا به علت حسادت‌های موجود کسی او را نمی‌پذیرد.

************************************

شبکه پویا

انیمیشن «ماشین ها 2»، دوشنبه 21 مهر ماه ساعت 10:30 از شبکـه پویا پخش خواهد شد .

داستان از این قرار است که از آخرین باری که لایتینگ مک کوئین موفق شده بود خود را به عنوان سلطان جاده‌ها مطرح کند مدت‌های مدیدی می‌گذرد. او اکنون خوشحال از بی‌رقیب بودنش، قصد دارد تا مدتی را به استراحت و تعمیر فنی خود بپردازد؛ اما رقیب قدیمی و کهنه‌کار ایتالیایی او به نام فرانچسکو برنولی پیشنهاد شرکت در یک گراند پریکس جهانی را به لایتینگ می‌دهد و اعلام هم می‌کند که خودش، قهرمان بی‌رقیب این مسابقات خواهد بود…

*************************************

انیمیشن سینمایی «توربو» دوشنبه ساعت 13 از شبکه پویا پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «توربو» داستان حلزون بلند پروازی است که با دیدن مسابقات اتومبیل‌رانی می‌خواهد همچون قهرمان مسابقه باشد. حلزون برای زیادتر شدن سرعتش هر روز تمرین می‌کند، ولی دوستانش او را مسخره می‌کنند. آنها حلزون و برادرش را از مزرعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند بیرون می‌اندازند…

*************************************

انیمیشن «رویای آبنباتی» دوشنبه 21 مهر ماه ساعت 20 از شبکه پویا پخش می‌شود.

خرگوشی به نام ای بی به موسیقی علاقه بسیاری دارد. اما او باید خرگوش عید پاک باشد، مثل پدرش. اما او این را نمی‌خواهد بنابراین به خانواده خود پشت کرده و به قصد مشهور شدن پا به شهر می‌گذارد …

*************************************

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «آقای نازنین»، «جوان سرگردان» ، «آقای الف»، «من کی هستم؟» و «محموله» دوشنبه 21 مهر ماه ساعت 15 ، 17 ، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 6

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مشکلات اقتصادی سن ازدواج خود ارضایی دولت چند همسری و جواب

ش آوریل 11 , 2015
بسم الله الرحمن الرحیم – سوال کاربر : حالا من از شما می پرسم شما با جواب خودتون جواب سوال خودتونو میدین این شما میگید بعد از ازدواج ولی ما فقط مکانی رو می خواهیم که بشه خودمونو خالی کنیم حالا یه سوال اگه من از اون دسته ادمایی باشم […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...