لوازم آرایش مرگبار

اشتراک گذاری :

اخبار

محصولات آرایشی می‌توانند حاوی لیست ترسناک از عناصر فلزی و حتی فلزات سنگین در داخل خود باشند و آسیب جبران ناپذیری به سلامت مصرف کنندگان وارد کنند.

در ادامه

کارشناسان از آمار وحشتناک مواد شیمایی مرگبار در لوازم آرایشی در دنیا اظهار شگفتی کرده‌اند.

 
گفتنی است، بر اساس تحقیقات انجام شده میزان مواد شیمیایی در محصولات آرایشی تقلبی 200 برابر بیشتر از حد مجاز است و دارای موادی مانند آرسنیک، سرب، جیوه، مس و کادیوم است.
 
بررسی‌ها نشان می‌دهند، بدنه خود محصولات آرایشی تقلبی نیز از جمله عوامل بروز انواع بیماری‌ها به دلیل تجزیه فلز آن به تدریج در طول زمان است.
 
این فلزات می‌توانند باعث بروز مشکلات گوارشی، باروری، نابینایی و حتی مرگ در افراد شود.
کارشناسان بویژه هشدار می‌دهند زنان باردار هرگز نباید از محصولات آرایشی در حین بارداری استفاده کنند زیرا بویژه مواد شیمایی خطرناک موجود در محصولات آرایشی تقلبی می‌تواند باعث عوارض برگشت ناپذیر در جنین و حتی بروز سرطان در حین بارداری شود.
 
فلزات بکار رفته در محصولات آرایشی تقلبی باعث انواع مشکلات بهداشتی در افراد استفاده کننده می‌شوند و می‌توانند سلامت فرد را تحت تأثیر قرار دهند.
 
کارشناسان هشدار می‌دهند، بانوان در صورت تمایل به مصرف مواد آرایشی حتماً از غیر تقلبی بودن آن اطمینان پیدا کنند و قبل از استفاده حتماً آن را به منظور بررسی حساسیت تست کنند و در صورت بروز حساسیت از مصرف آنها جدا اجتناب کنند.
 
منبع : باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 2

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

روش های تعیین جنسیت جنین

ش آوریل 11 , 2015
طب و پزشکی برای خواندن مقاله کامل تعیین جنسیت جنین به ادامه مطلب بروید. برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 2

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...