لغو روادید بین ایران و روسیه از سال ۲۰۱۷

اشتراک گذاری :

ساتی نودیها :  به نقل از اسپوتنیک نیوز براساس توافقی که بین رئیس بخش کنسولی وزارت امور خارجه روسیه و وزارت خارجه ایران امضا شد قرار است رژیم ویزا برای گردشگرانی که بین دو کشور تردد می‌کنند تسهیل شود.

این قرارداد در پنجمین جلسه کمیته همکاری‌های کنسولی بین روسیه و ایران امضا شد که رژیم روادید را برای گروه‌های گردشگری که بین دو کشور مسافرت می‌کنند تسهیل خواهد کرد.

یوگنی ایوانف رئیس بخش کنسولی وزارت خارجه روسیه توضیح داد که براساس قرارداد جدید تورهای گردشگری ۵ تا ۵۰ نفره که از روسیه به ایران یا برعکس سفر می‌کنند می‌توانند بدون ویزا ۱۵ روز اقامت داشته باشند.

مایا لومیدز مدیر اجرایی اتحادیه‌های تورهای گردشگری روسیه گفته است توافق حذف ویزا بین دو کشور ایران و روسیه احتمال دارد شمار گردشگران دو کشور را به شدت افزایش دهد و این همان اتفاقی است که بین روسیه و چین قبلاً افتاد.

وی همچنین گفت: شمار گردشگران ایرانی که به روسیه می‌روند طی ۲ سال گذشته افزایش زیادی داشته است و توافق جدید تعداد را بیشتر خواهد کرد. این توافق از سال ۲۰۱۷ اجرایی خواهد شد.

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 30

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

و زبانم جز به رضا رضا رضا نمی‌چرخد

س نوامبر 29 , 2016
نودیها:مرضیه (رها) هوشمند از شاعران جوان کشومان شعر سپیدی با نام «معبد مشرق» را تقدیم امام هشتم (ع) کرد. صبوری ماجرای غریبی ست،  کافی است مسافرى ساده در چشم هایت،  دنبال بهانه ای قدیمی بگردد تا این بهانه ی کوچک جویباری جاری شود در ابتدای سفرهایش…   راهش را دنبال […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...