لاریجانی کاندید جامعه مدرسین!/آیا جامعه مدرسین مسایل برجام را ندید؟!/مردم قم و رای دوباره به لاریجانی!!!

اشتراک گذاری :

به نام خدا ـ بخش تحلیل نودیها ـ علی لاریجانی رئیس محترم مجلس آماده می شود برای انتخابات بعدی مجلس و شاید در نظر خودش ریاست دوباره به مجلس، اما لازم است کمی به عقب برگردیم و مواضع ایشان در قضیه برجام را کمی با دقت بیشتر رصد کنیم.

برجام امروز به نقطه ای رسیده که موافقان سینه چاک آن هم کم کم دارند متوجه کلاه گشادی که سرمان رفته می شوند.  البته،  به دلایلی برخی متوجه هم بشوند صدایش را در نمی آورند زیرا برجام و ماجرای برجام برملا شود کار دولت روحانی صد در صد یکسره می شود.

علی لاریجانی در زمان بررسی بر جام بر مجلس کاری کرد که بسیاری از اصولگرایان کندرو هم باورشان نمی شد وی این قدر از فضای اصلی حقایق برجام دور باشد و خلاصه کلام این بود که لاریجانی همه تلاشش را کرد تا برجامی که می توانست با رای مجلس به فاجعه تبدیل نشود به فاجعه تبدیل شد.

در آن زمان یادم هست که لقب مرد بیست دقیقه ای را به لاریجانی می دادند.

مردم متوجه مسئله شدند و علی لاریجانی دیگر مثل قبل برای مردم اعتبار نداشت تا اینکه جامعه مدرسین در کاری واقعا عجیب و باورنکردنی از وی به عنوان کاندیدای منتخب حمایت کرد و تعجب همگان را برانگیخت زیرا توقع خیلی بیشتر از این ها از جامعه مدرسین می رفت و می رود!

این خبر همه را شکه کرد. چطور است که جامعه مدرسین مسایل را رصد نکرده و اتفاقات مربوط به برجام را نمی داند.

به نظر می رسد باید منتظر بود و دید مردم قم چه جوابی به خوش خدمتی لاریجانی به برجام می دهند؟

زیرا وقتی جامعه مدرسین این تشخیص غلط را داده دیگر از بقیه چه انتظاری است جز مردم بصیر قم!

مرتضی حیدری

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 14

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عکسهای کمپین جالب ساندیس خور ها راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۳

پ فوریه 11 , 2016
عکسهای کمپین ساندیس خورها در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۳ – عکسها در ادامه.                               برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 14

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...