لارا کرافت در تامب رایدر نسخه جدید جوانتر از قبل برمیگردد

اشتراک گذاری :
بازی – اخبار
 
نسخه جدید و احیا شده اکشن ماجراجویانه «تامب‌رایدر» ساخته می‌شود. قصه این فیلم، پیش درآمدی بر قصه نسخه اصلی محصول سال ۲۰۰۱ خواهد بود.
 
مشروح کامل در ادامه

به نقل از خبرگزاری  فارس، نسخه جدیدی که از این فیلم جلوی دوربین می‌رود، با حضور یک بازیگر تازه و جوان در دستور ساخت قرار خواهد گرفت.
خبر اعلام تولید قسمت تازه‌ای از مجموعه فیلم «تامب رایدر» در حالی تیتر اول رسانه‌های هنری شد ،که یک بازی جدید وید‌ئویی از سوی بازی‌های کامپیوتری تامب رایدر وارد بازار شد.
دو استودیوی گیم و شرکت فیلم‌سازی جی‌کی فیلمز، خبر تولید نسخه جدید و احیا شده «تامب رایدر» را به صورت رسمی اعلام کردند.
یکی از مهم‌ترین تغییراتی که در قصه «تامب‌رایدر‌» جدید ایجاد خواهد شد، این است که کاراکتر لارا کرافت در آن جوان‌تر از کاراکتر محوری نسخه اصلی خواهد بود.
دارل گالانگر یکی از تهیه‌کنندگان نسخه جدید می‌گوید: «قصه فیلم، پیش درآمدی بر قصه نسخه اصلی خواهد بود. اما همه ما از تولید قسمت تازه‌ای از این مجموعه فیلم هیجان‌زده هستیم.»
وی اعلام کرد او و همکارانش به دنبال فیلم نامه‌ای هستند که راه را برای تولید قسمت‌های بعدی آن هم فراهم کند و بتواند «تامب‌رایدر» را به صورت یک مجموعه فیلم دنباله‌دار در آورد.
به این ترتیب، «تامب‌رایدر» جدید و احیا شده ،دنبال کننده راه و قصه «تامب رایدر»‌های قبلی با بازی آنجلینا جولی نخواهد بود.
گالانگر از کاراکتر لاراکرافت به عنوان یک زن هوشمند و روشنفکر یاد می‌کند که ورزشکاری قوی هم هست و توانایی انجام ماموریت‌های سخت و غیرممکن را دارد.
صنعت سینما طی دهه گذشته، دو فیلم سینمایی براساس قصه و کاراکتر لاراکرافت را در سال‌های ۲۰۰۱و 2003 با بازی آنجلینا جولی تهیه کرد.
این فیلم‌ها برروی هم بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در سینماهای کشورهای مختلف جهان فروش کردند. سهم سینماهای آمریکا از این رقم، حدود   میلیون دلار بود.
در حالی که اولین قسمت فیلم با استقبال نسبتا خوب تماشاگران سینما روبرو شد، قسمت دوم آن نتوانست موفقیت قسمت اول را تکرار کند.
همین مسئله باعث شد تا تهیه‌کنندگان فیلم، تولید قسمت دیگری از آن را متوقف کنند. طی چند سال اخیر، چند بار بحث تولید سومین قسمت «تامب رایدر» مطرح شد.
گروهی از منتقدان سینمایی می‌گویند انتخاب آنجلینا جولی برای ایفای نقش لارا کرافت در نسخه اصلی ،اشتباه بزرگ تهیه‌کنندگان این فیلم بوده است.
ظاهرا به همین دلیل است که کاراکتر لارا کرافت در نسخه تازه و احیا شده آن جوان‌تر خواهد شد و آنجلینا جولی هم در آن بازی نخواهد کرد.
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 3

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

۵ والپیپر عکس مذهبی با کیفیت بالا برای فاطمیه(شهادت حضرت زهرا (س))

پ اکتبر 15 , 2015
گرافیک – عکس مذهبی بسم الله الرحمن الرحیم – مجموعه پنج والپیپر از بهترین هایی که ما از اینترنت یافتیم را برای شما گذاشتیم به مناسبت فاطیمه و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در ادامه.   برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...