قیمت زولبیا بامیه در رمضان المبارک ۹۴

اشتراک گذاری :

علی بهره‌مند در مورد آخرین قیمت زولبیا و بامیه در آستانه ماه مبارک رمضان گفت: با مصوبه‌ای که در جلسه کارشناسی سازمان صنعت و معدن در نظر گرفته شده، قیمت زولبیا و بامیه درجه یک ۹۶۰۰ تومان و درجه دو ۹۱۰۰ تومان تعیین شده است.

وی در پاسخ به اینکه چه برخوردی با آنهایی که به بهانه‌های مختلف با قیمتی بالاتر از این رقم زولبیا و بامیه را می‌فروشند می‌کنید، گفت: طی بازرسی‌های دوره‌ای، متخلفان به سازمان تعزیرات حکومتی برای برخورد معرفی خواهند شد که بسته به نوع تخلف برای آنها جریمه در نظر گرفته می‌شود.

رئیس اتحادیه قنادان همچنین از سخت‌گیری‌های بیشتر این اتحادیه برای برخورد با متخلفانی که از روغن سوخته برای تهیه زولبیا و بامیه استفاده می‌کنند، خبرداد و گفت: این واحدها در صورت شناسایی پلمپ خواهند شد و این اتحادیه امسال تاکید دارد که سخت‌گیری بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

منبع : فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

افشای دروغ رسانه‌های اصلاح طلب در مورد فیلم جدید حاتمی‌کیا

چ ژوئن 10 , 2015
 فیلم جدید ابراهیم حاتمی‌‌کیا؛ «بادیگارد»، از همین آغاز پیش‌تولید و حتی قبل از ورود به مراحل فیلمبرداری، تبدیل شده است به یکی از پربحث‌ترین و مهمترین آثار سینمای ایران در این روزها و هر روز اخبار مختلفی از آن در رسانه‌ها منتشر می‌شود.  مهمترین و جنجالی‌ترین خبر پروژه‌ی بادیگارد اما […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...