قطر، مجوز ارسال بمب هوشمند برای بمباران غزه را صادر کرد

اشتراک گذاری :

به نقل از روزنامه الیوم السابع؛ سازمام عفو بین الملل اعلام کرد در جنگ ۵۰ روزه علیه مردم غزه، قطری ها با آمریکا جهت ارسال بمب هوشمند برای بمباران غزه همکاری کرده اند.

 

 

بر پایه این گزارش؛ قطری ها در جنگ اخیر اسراییل علیه فلسطینی ها، مجوز پرواز هواپیمای آمریکایی حامل بمب های هوشمند به سرزمین های اشغالی را صادر کرده بودند.

 

 

منابع اطلاعاتی خبر داده اند صدها فلسطینی در حمله جنگنده های اسراییلی حامل بمب های هوشمند جان خود را از دست دادند. این جنگنده ها محل استقرار فرماندهان حماس را نیز هدف قرار داده بودند.

 

 

سازمان عفو بین الملل از مقامات قطر خواست تا به هواپیماهای آمریکایی مجوز پرواز به منظور همکاری با اسراییل و بمباران مردم بیگناه فلسطین را صادر نکند.

منبع:جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 9

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

موشک ها بر سر تل آویو فرود می آیند، اگر کنگره توافق ایران را رد کند

چ آگوست 5 , 2015
روزنامه تایم اسراییل (times of israel) به اظهارات اخیر اوباما در سخنرانی برای یهودیان آمریکا پرداخت و نوشت: “اگر کنگره توافق هسته ای با ایران را رد کند، ایالات متحده مجبور است گزینه نظامی علیه تاسیسات هسته ای ایران به کار ببرد و آنگاه خطر حمله به اسراییل نیز افزایش […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...