قرار فیتیله‌ای‌ها برای رفتن به آذربایجان!/ آیا آذربایجان پذیرای آنها خواهد بود؟

اشتراک گذاری :

شب گذشته ماجراها و دلایل اشتباه فیتیله‌ای‌ها در برنامه‌ «شما و سیما» با حضور دست‌اندرکاران فیتیله بررسی شد.

نودیها:علی فروتن در این برنامه که به بررسی چرایی رخ دادن اشتباه در یکی از آیتم‌های فیتیله پرداخت، اعلام کرد به زودی در آذربایجان برنامه اجرا خواهد کرد.

 

فروتن در این برنامه گفت: «این تصاویر همیشه در صدا و سیما می‌ماند. هر وقت دلتان برای معذرت‌خواهی علی فروتن تنگ شد، می‌توانید به این آرشیو مراجعه کنید و آن را دوباره مشاهده کنید. ولی به عنوان برادر کوچک‌تر از شما پدر و مادرهای محترم خواهش می‌کنم تفکر و عمیق نگاه کردن را به بچه‌ها یاد بدهیم. ایران مال ماست. آذری، لر، بلوچ. هرجای ایران که قدم می گذارم مثل خانه‌ من است. »

 

او انتهای سخنانش را با خبر اجرای برنامه در آذربایجان به اتمام رساند و گفت:«به زودی به آذربایجان می‌آیم و برای بچه‌های آذربایجان برنامه اجرا خواهم کرد. چون عاشق مردم آذربایجان هستیم و قلبا دوستشان داریم و تا آخر عمرمان دوست شان خواهیم داشت»

منبع:جام نیوز به نقل از خبرآنلاین

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 6

رحیم-مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

غذاهای خون ساز

ی نوامبر 22 , 2015
🚫: انار خون ساز است. آب انار و ربع انار را در انواع کوکو استفاده کنید 🚫 : ربع انار را در پخت غذا استفاده کنید 🚫 : یک لیوان آب انار بسته بندی را در یکی دو لیوان آب قاطعی نمایید مصرف شود 🚫 : ترکیب برنج و حبوبات […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...