قاری عربستانی: آیت‌الله خامنه‌ای رهبر امت اسلام است

اشتراک گذاری :

عبدالمجید احمد الحمدان، نماینده کشور عربستان سعودی در سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران، مسابقات بین المللی قرآن کریم را به بهترین شکل برگزار می‌کند و در ابلاغ پیام وحدت و یگانگی امت اسلام هم بسیار خوب و تحسین برانگیز عمل می‌کند.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه سازمان اوقاف در این کشور حدود سی و دو سال است که متولی برگزاری مسابقات بین المللی قرآن است و چنین مسابقاتی در کشورهای دیگر هم اجرا می شود، اما مسابقات قرآنی در ایران نه تنها بیشترین شرکت کننده از سراسر جهان را دارد، بلکه ترویج و تبلیغ شعارهای اسلامی به ویژه پیام برادری و اتحاد در این مسابقات بیشتر از سایر کشورهاست.

این قاری بین المللی اهل کشور عربستان سعودی، خود را جزء امت اسلام دانست و بر جایگاه رفیع مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه و رهبر امت اسلام در سراسر جهان تاکید کرد.

الحمدان همچنین درباره دیدار با مقام معظم رهبری اظهار داشت: همیشه آرزو داشتم از نزدیک ایشان را زیارت کنم و به لطف خدا این توفیق نصیبم شد.

به گفته نماینده کشور عربستان سعودی در سی و دومین مسابقات بین المللی قرآن کریم، دستورات دین مبین اسلام و قرآن کریم مبنی بر پرهیز از تفرق و تحزب نکته بسیار مهمی است تا مسلمانان جهان بدانند مادامی که با یکدیگر بوده و وحدت خود را حفظ کنند، امنیت شان محفوظ خواهد ماند.

منبع : خبرگزاری تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مربی تیم والیبال آمریکا : امیدوارم بتوانم مهربانی مردم ایران را به مردم آمریکا نشان دهم

د ژوئن 22 , 2015
جان اسپرا در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های والیبال ایران و آمریکا درباره علت شکست تیمش مقابل تیم ملی والیبال کشورمان اظهار داشت: فکر می‌کنم در این بازی ما چندین و چند تغییر داشتیم، مخصوصاً در ست سوم که ما حتی پاسور خود را هم تغییر دادیم. مسلماً شرایط […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...