فیلم// حقایقی درباره «لوازم آرایشی و بهداشتی» که از ما مخفی کردند

اشتراک گذاری :

نودیها:ما تا چه حد از مواد تشکیل‌دهند محصولات آرایشی و بهداشتی، تاثیرات این مواد بر سلامت عمومی بدن خود، عوارض احتمالی استعمال این محصولات و از پشت پرده تجارتی که در تولید و عرضه این محصولات وجود دارد، آگاهیم؟!

 امروزه استفاده از انواع و اقسام لوازم آرایشی و بهداشتی رنگارنگ به جزئی جدایی‌ناپذیر از زندگیمان تبدیل شده و هر روز نیز شاهد تولید و عرضه محصولات جدید‌تر و بیشتری در این حوزه هستیم که ما را با تبلیغات جذاب و اغواکننده، تحریک به خرید و مصرف بیشتر آنها می‌کند.

اما ما تا چه حد از مواد تشکیل‌دهند این محصولات، تاثیرات این مواد بر سلامت عمومی بدن خود، عوارض احتمالی استعمال این محصولات، آگاهی و اطلاع داریم و از سویی تا چه حد می‌توان ادعاهای رنگارنگی که درباره تاثیرات مثبت مصرف این محصولات در تبلیغات آنها مطرح می‌شود را باور کرد و آن را مبنای تصمیم برای خرید و مصرف این محصولات آرایشی و بهداشتی کرد؟!

اینکه در تبلیغات بسیاری از این محصولات، عنوان می‌شود که «با منشا کاملاً گیاهی» آیا ادعای صحیح و قابل اثباتی است و آیا استفاده درازمدت از این محصولات آرایشی و بهداشتی هیچ عوارض و پیامدی  برای ما نخواهد داشت؟

این سؤالات  و موارد، موضوعاتی است که در فیلم کوتاه زیر و در قالب انیمیشنی جذاب و گیرا به آنها پاسخهای ساده داده شده که می‌تواند در تصمیم‌گیری صحیح برای خرید و مصرف این محصولات، کمک زیادی به ما کند:

دانلود

باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 16

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

فیلم/ آب معدنی ۴۴ هزار تومانیِ فرانسوی در بازار ایران؟!!

چ آوریل 19 , 2017
نودیها:واقعا جای تاسف دارد چه کسانی اینها را وارد می کنند؟ و تاسف بار  تر چه کسانی که اینها را خریداری می کنند؟ دانلود کانال پرفسور کرمی برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 16

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...