فیلم جالبی از تاثیرات یک ‌ماه روزه داری ماه رمضان بر سلامتی جسم و روح انسان.

اشتراک گذاری :

نودیها:مرحله اول: در چند روز اول میزان قند خون و فشار خون کاهش پیدا می کند و سم زدایی و پاک ‌کردن اندام ‌ها را و بدن شروع می شود.
این چند روز اول می تواند کمی سخت باشد و علایم‌ گرسنگی، ضعف، سرگیجه و حتی تهوع نیز دیده شود چون بدن در حال تنظیم شرایط است.
مرحله دوم: بدن ‌آرام ‌ارام با شرایط تطبیق پیدا می کند معده و دستگاه گوارش به استراحت پرداخته و گلبول های خون و سیستم ایمنی فعال شده و بازسازی بدن‌و ترمیم اسیب ها شروع می شود.
مرحله سوم : انرژی بدن افزایش می یابد سیستم ‌عصبی و اندام ها احساس تازگی و ترمیم شده دارند سلول ها فعال تر شده و خرابی ها ترمیم شده است شما اینک‌ با سیستم ایمنی قوی و بدنی پاک و اعصابی راحت تر می توانید دشواری ها را تحمل کنید.
یک ‌ماه روزه علاوه بر جسم شما روح و روان شما را نیز پاک سازی کرده است.

دانلود فایل

کانال تلگرامی پرفسور کرمی

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

موسوی - مدیر اصلی

One thought on “فیلم جالبی از تاثیرات یک ‌ماه روزه داری ماه رمضان بر سلامتی جسم و روح انسان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

چطور احترام به روزه داران را به فرزندتان یاد بدهید؟

پ ژوئن 8 , 2017
نودیها:یکی از صحنه های تلخی که در ماه مبارک رمضان کم و بیش در اماکن عمومی دیده می شود، خوردن و نوشیدن آدم بزرگ ها در ملأ عام است. اتفاقی که در فرزندان شما نسبت به چیزهایی که تا به حال درباره اهمیت احترام به ماه رمضان به آن‌ها یاد […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...