فواید باورنکردنی بو کردن گل‌ها

اشتراک گذاری :
نودیها : درخشان‌پور متخصص طب قرآنی گفت: در کنار مسائل معنوی بوی گل‌های طبیعی نقش بسیار مهمی در تقویت حافظه دارند.
وی ادامه داد: عطرهایی که از ترکیبات شیمیایی درست شده‌اند و یا عطرهای طبیعی که برای ماندگاری بیشتر بویشان به آن‌ها مواد شیمیایی اضافه می‌شود اثری در تقویت حافظه ندارند.
وی اظهار داشت: گل‌های طبیعی با بدن انسان هماهنگ و سازگار است و می‌تواند باعث تحریک مخاط بویایی و در نتیجه احساس شادی و لذت برای فرد شود. همچنین افزایش سوخت و ساز بدن، هضم بهتر غذا و بهبود عملکرد هورمون‌ها را به دنبال دارد.
وی تأکید کرد: بوئیدن گل‌های طبیعی در طول روز به خصوص هنگام خواب تأثیر شگفت‌انگیزی بر تقویت سلول‌های مغزی داشته و موجب خواب با لذت برای فرد می‌شود.
وی با بیان اینکه بوئیدن گل رز قسمتی از مغز که متعلق به یادگیری است را تقویت می‌کند به افراد توصیه کرد: یکی از بهترین زمان‌ها برای بوئیدن گل هنگام نماز است و توجه به این نکته ضروری است که در استشمام بوی گل نباید افراط کرد چون گاهی اثرات مخربی بر روی مغز ایجاد می‌کند.
باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 53

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

۴ باور غلط و جالب در مورد پوست

ج ژانویه 29 , 2016
نودیها :  همیشه تصور ما بر این است که شست و شو باعث بهداشت می شود اما وقتی شست و شو بیش از حد باشد به پوست و بهداشت بدن آسیب های جدی می رساند این جا به چهار مورد باور غلط بهداشتی اشاره می کنیم: شستن بیش از حد […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...