فشار دوباره دولت به مردم و رهبری برای برجام بی خاصیت دیگر/ cft و پالرمو

اشتراک گذاری :

نودیها – بخش تحلیل نودیها : دولت روحانی بیش از ۶ سال است که روی برجام تبلیغات کرده است. برجامی که متاسفانه برخلاف تبلیغات وسیع و گسترده ی روزنامه های زنجیری دولت و تبلیغات گسترده تر با سخنرانی ها و استفاده از صدا و سیما که شش سال است در حال انجام است، برجام به گفته برخی ازدولتی ها تقریبا هیچ تاثیر مثبتی نداشته، که هیچ! تاثیرات منفی زیادی از جمله معطل گذاشتن کشور را همراه داشته است.

علی لاریجانی توانست در ۲۰ دقیقه این کار بزرگ را همراه دولت روحانی انجام دهد.

اما امروز همه چیز برعکس شده و هر کسی به طوری از زیر بار کاری که در برجام باید به دوش می گرفته شانه خالی می کند مثلا ظریف می گوید اصلا هدف برجام اقتصادی نبوده و از این دست حرف ها که از بقیه می شنویم.

حال با داستان اف ای تی اف ، سی اف تی ، پالرمو و این دست قراردادهای بین المللی هم دوباره مواجه هستیم با همان سناریوی تکراری فشاری به مردم و رهبری ، فشار لاریجانی برای تصویب در فضای سیاسی و صد در صد در آینده اگر تصویب شود قطعا هیچ اتفاق مثبتی نمی افتد و دوباره می آیند و نقش خود را کتمان می کنند و باز رای هم می آورند!!!

چه خوب است ما حقیقت را بدانیم و به اندازه خودمان آن را انتشار دهیم.

 

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 77

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

چه تضمینی است که با امضای FATF چوب‌های محکم‌تری نخورید؟/ گوشت صد هزار تومانی حاصل برجام است

ج ژانویه 25 , 2019
نودیها – حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به چهل سالگی انقلاب، با اشاره به دشمنی‌های صورت گرفته با انقلاب اسلامی اظهار داشت: اینکه دشمن بنشیند و در یک اتاق فکر برای ما تصمیم گیری کنند و ما هم آنها را قبول کنیم، […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...