فرانسه بیشترین و انگلیس کمترین شانس را برای قهرمانی دارند

اشتراک گذاری :

نودیها:سایت اوپتا درصد قهرمانی ۴ تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ را اعلام کرد که خروس‌های آبی بیشترین شانس را برای کسب جام دارند.

 

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه روزهای حساس خود را سپری می‌کند. بر این اساس مرحله نیمه نهایی این پیکارها روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار خواهد شد و سایت اوپتا درصد کسب عنوان قهرمانی را منتشر کرده است.

بر این اساس فرانسه با ۴۱ درصد بیشترین شانس کسب عنوان قهرمانی را دارد و پس از خروس‌های آبی رقیب این تیم در مرحله نیمه نهایی، بلژیک با ۲۱ درصد شانس در رده دوم قرار دارد.

کرواسی با ۲۰ درصد در رده سوم شانس قهرمانی قرار دارد و انگلیس که امیدوار است طلسم ۵۲ ساله عدم قهرمانی در جام جهانی را بشکند ۱۸ درصد شانس قهرمانی دارد.

فارس
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 14

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عملکرد انریکه به بهانه حضور در تیم ملی اسپانیا/۹ جام در ۳ سال

س جولای 10 , 2018
نودیها:لوئیس انریکه امروز رسما سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا شد. انریکه در شرایطی هدایت ماتادورها را برعهده خواهد گرفت که پیش از این لوپتگی هدایت این تیم را بر عهده داشت و به دلیل امضای قرارداد با رئال مادرید و اعلام آن در رسانه‌ها توسط فدراسیون فوتبال اسپانیا برکنار شد […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...