فرار سید حسن خمینی از آزمون اختصاصی برای خودش!

اشتراک گذاری :

نودیها : رجا نیوز از پایگاه خبری خیبرآنلاین نوشت: سید حسن مصطفوی (خمینی) از حضور در امتحان کتبی جداگانه و مجددی که برای او در نظر گرفته شده بود، هم صرفنظر کرد.

یک منبع موثق در این باره گفت: پس از رایزنی های صورت گرفته و تدبیری که شورای نگهبان به کار گرفت، مقرر شد برای اخذ امتحان از فرزند یادگار امام(ره)، از او به صورت جداگانه امتحان کتبی گرفته شود اما سید حسن از او حضور در این امتحان نیز خودداری به عمل آورد.

این منبع موثق در تکمیل این خبر اظهار کرد: در ارتباطی که با سید حسن مصطفوی (خمینی) برقرار شد، پیشنهاد ارایه یک فرصت مجدد و برگزاری امتحان جداگانه  از او در تاریخ سه شنبه ۲۲ دیماه مطرح گردید و مقرر شد تا با خودرو دراختیار یکی از اعضای ارشد شورای نگهبان و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم (که شیشه دودی دارد)، فرزند یادگار امام(ره) را تا داخل پارکینگ محل برگزاری امتحان و پای در آسانسور بیاورند تا او، بدون رویت از سوی دیگران، بی سروصدا به اتاق انحصاری برگزاری امتحان مجدد برود.

وی تاکید کرد: متاسفانه علیرغم هماهنگی های به عمل آمده، سید حسن مصطفوی(خمینی) از حضور در این امتحان نیز سر باز زد. دلایل این عدم حضور چندباره او در امتحان کتبی شورای نگهبان از کاندیداهای انتخابات مجلس خبرگان اعلام نشده است.

لازم به ذکر است شورای نگهبان تاکنون طی ۲ مرحله از داوطلبان انتخابات خبرگان رهبری به صورت عمومی آزمون کتبی به عمل آورده است که با درنظرگرفتن فرصت اخیر، برای سید حسن مصطفوی (خمینی) ۳ فرصت برای اثبات صلاحیت علمی وجود داشت اما او از حضور در هر سه فرصت، امتناع ورزید.

مرحله نخست آزمون کتبی عمومی شهریورماه سال جاری بود که حضور افراد در آن اختیاری بود؛ افرادی که در آن امتحان شرکت کردند، دیگر نیاز به حضور در آزمون دوم را نداشتند.

دومین آزمون کتبی عمومی شورای نگهبان از کاندیداهای انتخابات خبرگان، روز سه شنبه ۱۵ دیماه برگزار شد که حضور در آن، برای کلیه داوطلبان مشمول، ضروری اعلام شده بود.

گفتنی است هاشمی رفسنجانی چندی قبل، از سید حسن مصطفوی (خمینی) با عنوان “علامه” نام برده بود!

منبع : فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 14

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تصویر واقعی از آمریکا

د ژانویه 25 , 2016
نودیها : خبرگزاری روسی اسپوتنیک می‌گوید: “این کلمات دقیقا زمانی از زبان باراک اوباما جاری شد که در همان لحظه، سربازان قوی‌ترین ارتش دنیا در نزدیکی جزیره فارسی در خلیج‌فارس بر روی شناورهای خود زانو زده و دستانشان بالای سرشان بود” رئیس‌جمهور کشور مدعی بزرگ‌ترین ارتش دنیا درحالی این سخنان […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...