فحاشی مجری بهایی «من و تو» به احسان علیخانی!

اشتراک گذاری :

کیهان نوشت: سالومه سیدی‌نیا که در ایران مدتی در روزنامه «زن» متعلق به فائزه هاشمی به پادویی خبری مشغول بود و در برنامه نمایشی به عنوان سیاه‌لشکر ظاهر شده بود، حمایت برنامه ماه عسل از یک نوجوان مستضعف را تاب نیاورد  و در فضای مجازی عبارات زشتی به مجری برنامه «احسان علیخانی» نسبت داد! وی که به‌تازگی متارکه کرده است عضو سازمان جوانان بدون مرز است؛ گروهکی که ماهیت کاملا صهیونیستی دارد!
سیدی‌نیا در برنامه‌های خود ارزش‌های الهی را هدف توهین و تمسخر قرار می‌دهد و از هر بهانه‌ای برای سیاه جلوه دادن جامعه ایرانی بهره می‌گیرد! بیداد فساد در شبکه من و تو تا جایی است که تاکنون چندین مجری زن از این تلویزیون فرار کرده‌اند. از جمله این مجریان باید به «مژگان انصاری»، «شیدا و شبنم رییسی»، «طناز خامه»  و «پریسا سحرخیز» اشاره کرد.
مدتی پیش نیز عوامل برنامه مبتذل «بفرمایید شام» شبکه یاد شده مانند تیام بصیر تهیه‌کننده برنامه، به صورت گروهی به یکی از زنان ایرانی شرکت‌کننده که مقیم کاناداست، تجاوز کردند! گفتنی است علیخانی در برنامه پریروز خود، بدون نام آوردن از مجری هتاک من و تو، پاسخ درخوری به هتاکی وی داد.

منبع : جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 7

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

چرا در عرفان حلقه ذکر نام خدا هم ممنوع است؟

س جولای 7 , 2015
حمزه شریفی‌دوست در کتاب خود با نام «بی‌خدایی در عرفان حلقه» به بخشی از انحرافات و لغزش‌های این فرقه پرداخته است که در ذیل آن را می‌خوانید. سؤال مشترک مسترها بعضی از مسترها حلقه -متأثر از مؤسس این جریان- گاهی می‌پرسند که خدا را برایمان تعریف کنید! هدفشان این است […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...