فحاشی شرم‌آور ضدانقلاب به ستاره ملی‌پوش +تصویر

اشتراک گذاری :

اخبار

سیدمحمد موسوی در وصف دیدار با رهبر فرزانه انقلاب نوشت: «دیدن چهره ایشان حس عجیبی به آدم می‌دهد.»

"سیدمحمد موسوی" مدافع پرافتخار تیم ملی والیبال ایران که در دیدار امروز مدال‎آوران مسابقات آسیایی و پاراآسیایی با رهبر معظم انقلاب شرکت کرده بود، عکس خود از دیدار امروز با حضرت آیت الله خامنه‌ای را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.


مدافع تیم ملی والیبال کشورمان درباره این دیدار نوشت: «در دیدار با رهبر معظم انقلاب، من که خیلی دوست داشتم ایشون رو از نزدیک بیبینم و باهاشون صحبت کنم، اما حیف که نشد.»

سید محمد موسوی در وصف دیدار با رهبر فرزانه انقلاب نوشت: «دیدن چهره ایشان حس عجیبی به آدم می‌دهد.»

 

اما موسوی پس از انتشار این عکس با هجمه کامنتی ضدانقلاب مواجه شد، به‌طوری که صفحه اینستاگرام وی آماج توهین‌های بی‎سابقه و شرم‎آور جریانات معاند و هتاک واقع شد.

 

با این حال، اکثر طرفداران این ورزشکار محبوب به این توهین‌ها واکنش نشان داده و از موسوی حمایت کردند.

 

گفتنی است، ترتیب دادن اینگونه حملات هدفمند و برنامه‎ریزی شده علیه چهره های ورزشی و هنری پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب، حرکتی مسبوق به سابقه و هدایت‌شده می‎باشد.

 

شایان ذکر است که ورزشکاران اعزامی از جمهوری اسلامی ایران به مسابقات آسیایی "اینچئون" در کره جنوبی افتخارات زیادی را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبری معظم انقلاب صبح امروز در دیدار با ورزشکاران حاضر در این دور از مسابقات آسیایی فرمودند: «نشان دادن مظهر معنویت در سکوهای قهرمانی، معرّف استقامت معنوی ملت ایران است.»

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 22

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

گرانقیمت ترین کشتی تفریحی جهان + عکس

پ اکتبر 15 , 2015
اخبار "Allure of the Seas" گران قیمت ترین کشتی تفریحی جهان است که یک سفر دریایی با آن هیچوقت از ذهن ها پاک نخواهد شد. این کشتی ۳۶۰ متر طول دارد و وزن آن تقریبا ۱۰۰ هزار تن تخمین زده شده است. مطالب بیشتر را درادامه بخوانید برای امتیاز دادن […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...