فتنه ۸۸ از دل اصلاح‌طلبی بیرون آمد

اشتراک گذاری :

نودیها :  حسن لارتی عصر امروز در جمع مردم گچساران در محل مسجد صاحب‌الزمان این شهرستان با اشاره به دلایل غیبت امام زمان(عج) اظهار کرد: غیبت امام زمان(عج) به دلیل این است که مردم باید به بلوغ فکری برسند و ایشان را درک کنند زیرا هرچه به زمان ظهور نزدیک‌تر می‌شویم فتنه‌ها پیچیده‌تر می‌شود.

وی افزود: در آستانه زمان ظهور که کسی نمی‌تواند زمان قطعی برای آن مشخص کند؛ فتنه‌ها پیچیده‌ و خطرناک‌تر می‌شود، دروغ، تهمت، افترا و فریب در جامعه رواج پیدا می‌کند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به فتنه‌های اخیر در ایران اسلامی گفت: فتنه ۱۸ تیر سال ۷۸ طی پنج روز تمام شد اما فتنه ۸۸ چندین ماه کشور و نظام اسلامی را آزار داد زیرا فتنه پیچیده‌ای بود.

لارتی ادامه داد: فتنه ۸۸ فتنه‌ای پیچیده بود که هنوز هم عده‌ای را مردد کرده و البته وعده تحقق حکومت بزرگ و جهانی اسلام در زمان فتنه‌های پیچیده و خطرناک است که این مسئله ما را امیدوار می‌کند.

وی با اشاره به حماسه ۹ دی در کشور گفت: روز ۹ دی مردم همه جمع شدند تا با حضور حماسی و میلیونی از کیان انقلاب و کشور خود دفاع کنند.

لارتی با بیان اینکه عده‌ای به تکرار و یادآوری فتنه و ۹ دی خرده می‌گیرند، گفت: این سخن قرآن است که فرموده از روزهای الهی یاد کنید.

کارشناس مسائل سیاسی با تشبیه فتنه ۸۸ به کوه بزرگی از یخ متذکر شد: فتنه ۸۸ مانند کوهی بزرگ از یخ بود که تنها ۱۰ درصد آن از آب بیرون و ۹۰ درصد آن زیر آب است که بنا بر ملاحظاتی برخورد با آن در شرایط کنونی صلاح نیست.

لارتی با اشاره به تاریخ اسلام و برخورد امام علی(ع) با اشعث یادآور کرد: امام علی(ع) نیز با اشعث به دلیل نفوذ وی به خاطر حفظ اسلام مدارا و ملاحظاتی را در نظر گرفتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در جمع مردم گچساران در مسجد صاحب‌الزمان این شهرستان گفت: ملاک در پیروی یا سرکشی با ولایت اصولگرایی یا اصلاح‌طلبی نیست زیرا همه اصولگرایان ارزشی نیستند و همه اصلاح‌طلبان هم فتنه‌گر نیستند.

 کارشناس مسائل سیاسی افزود: با اینکه اصولگرایی و اصلاح‌طلبی ملاک ارزشی و ضدارزشی نیستند اما فتنه ۸۸ از دل اصلاح‌طلبی و رهبران این خط سیاسی بیرون آمد.

لارتی اظهار کرد: فتنه از طرف کسانی شکل گرفت که از یاران نزدیک امام راحل به شمار می‌رفتند و ابعاد فتنه ۸۸ هنوز باز نشده است.

وی با گریزی به تاریخ اسلام و اشاره به شمر قاتل امام حسین(ع) گفت: شمر یکی از جانبازان جنگ صفین و یاران امام علی(ع) بود و ۱۶ مرتبه با پای پیاده به مکه رفته بود اما چه شد که فریب فتنه را خورد و قاتل نوه پیامبر(ص) شد.

لارتی با بیان اینکه اعتقاد ما بر ظهور حتمی امام عصر(عج) است، تصریح کرد: وظیفه ما در زمان  حاضر خودسازی و خودیاری اجتماعی برای دولت ناجی بشریت است به این معنی که باید برای ظهور یارگیری کنیم.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به انتخابات ۸۸ و پیروزی احمدی‌نژاد اظهار کرد: احمدی‌نژاد در آن انتخابات پیروز شد زیرا نماینده تفکر بسیجی، حزب‌الهی و ولایت‌مداری بود و مردم به تفکر وی رأی دادند.

لارتی افزود: اما فتنه‌گران با برچسب‌های مختلف و رواج دروغ و ادعای تقلب در انتخابات آشوب به پا کردند که این آشوب با درایت رهبری و مردم پایان گرفت.

وی با اشاره به انتخابات سال ۹۲ و انتخاب روحانی گفت: با انتخاب روحانی هیچ یک از فتنه‌گران دم از تقلب نزدند و وزرای روحانی که برای کسب رأی اعتماد به مجلس رفتند گفتند که مطلقا تقلبی در انتخابات صورت نگرفته است.

منبع :‌فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 4

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

رونمایی از لوگوی جدید شبکه آی فیلم

س دسامبر 22 , 2015
نودیها : «محمد حاتمی»  گفت: در روزهای آینده تغییرات کلی در بسته گرافیکی  شبکه آی فیلم رخ خواهد داد و همزمان با این اتفاق قاب تصویری از فرمت پخش ۴ به ۳ در قاب قدیمی تلویزیون، به ۱۶ به ۹ تبدیل می شود. مدیر شبکه آی فیلم عنوان داشت: باتوجه […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...