فالوده سیب برای بچه ها

اشتراک گذاری :

بچه‌ها معمولاً خیلی راحت سیب نمی‌خورند و آن را زیاد دوست ندارند. در حالی که همه می‌دانیم سیب سرشار از خاصیت است. شاید درست کردن فالوده سیب به بچه ها برای خوردن این میوه پر خاصیت کمک کند .

پس اگر بتوانیم به شیوه‌ای سیب را هم به میوه‌هایی که بچه‌ها می‌خورند اضافه کنیم، بسیار خوب است. برای این کار می‌توانید سیب را پوست بکنید و آن را رنده کنید. سپس کمی شکر و گلاب به آن اضافه کنید تا طعم و عطر خوبی بگیرد. حالا این فالوده خوشمزه آماده است و فرزندتان می‌تواند آن را نوش‌جان کند. البته برای روزهای گرم سال می‌توانید چند تکه یخ هم داخل آن بریزید.

البته روش دیگری هم برای تهیه میان‌وعده‌ای خوشمزه با سیب وجود دارد. در این روش می‌توانید سیب‌هایی را که پوست کنده و قطعه‌قطعه کرده‌اید همراه با سه چهارم پیمانه آب، یک چهارم پیمانه شکر و نصف قاشق چاپخوری دارچین مخلوط کنید. سپس در ظرف را بگذارید و آن را به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی حرارت ملایم بپزید تا حدی که سیب‌ها نرم شود. سپس بگذارید این مخلوط بماند تا خنک شود و پس از آن به کمک چنگال سیب‌ها را له و آن را میل کنید.

منبع: جام جم آنلاین

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 26

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

سبزی فریزری بهتر است یا خشک شده؟

س ژوئن 9 , 2015
متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند روزانه حداقل پنج سهم میوه و سبزیجات باید در سبد غذایی افراد قرار بگیرد چرا که این مواد غذایی انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری را به بدن می‌رسانند. البته هر چند وقت یک‌بار اخباری مبنی بر آلودگی سبزیجات به دلیل آبیاری با آب‌های آلوده یا […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...