فاطمه گودرزی مدیر «نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس مادر» شد

اشتراک گذاری :

اخبار

فاطمه گودرزی، بازیگر سینما و تلویزیون مدیر نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس مادر شد.

شرح خبر در ادامه

این بازیگر که سابقه ساخت چند فیلم کوتاه را در کارنامه کاری خود دارد، درباره نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس مادر گفت: این جشنواره با هدف تکریم و ارزش نهادن به جایگاه مادران و نقش مادر بعنوان کلیدی ترین عنصر تربیتی در جامعه ، در  دو زمینه فیلم و عکس برگزار می شود.

وی گفت: همانطور که می دانیم هنر سینما، نزدیک ترین رسانه به متن زندگی و دغدغه های انسان امروز است که هر گاه رویکردی ویژه به مسائل و مشکلات جامعه داشته باشد پیامش پذیرفتنی تر و تأثیرش عمیقتر خواهد بود.

از آنجا که در دغدغه های پیدا و پنهان امروز جامعه، تغییر کارکرد و کمرنگ شدن مفهوم والای مادر و نقش او بعنوان نقطه کانون خانواده نکته بسیار مهم و درخور تأملی است، بر این باوریم که می توان با هنر سینما و برگزاری جشنواره ای با تمرکز بر نقش، جایگاه و بررسی ابعاد شخصیتی مادر، رجوعی دوباره به این اصلی ترین حلقه تربیتی و فرهنگسازی جامعه داشت.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری جشنواره های متفاوت و متعدد در کشور، جای خالی و ضرورت برگزاری چنین جشنواره ای در سطح ملی احساس می شد و اینجانب و همکارانم در شورای برگزاری جشنواره در گفت و گو با متولیان امر تلاش کردیم تا قدمی در جهت تکریم این مقام ارزشمند برداریم و خوشبختانه استقبال این بزرگواران بعنوان متولیان اصلی فرهنگ و هنر، ما را در این زمینه مصمم تر و مشتاق تر نمود.

مدیر جشنواره فیلم و عکس مادر، درباره جزئیات برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره در دو بخش: فیلمهای با موضوع مادر  و فیلمهای مادران فیلمساز برگزار می شود، که تلاشی است برای تماشای نگاه فیلمسازان کشورمان به موضوع مادر و همزمان نگاه مادران فیلمساز به جامعه ای که در آن زندگی می کنند.

فاطمه گورزی درباره تیم برگزای این جشنواره گفت: باید ابراز خوشحالی کنم از اینکه در شورای سیاست گذاری جشنواره از هنرمندان، کارشناسان و اساتید خوب کشورمان همفکریها و مشورتهای فراوانی گرفته ایم. همچنین باید از جناب آقای حسین نظری (دبیر جشنواره) و آقای مهدی یارمحمدی (مدیر اجرایی جشنواره) تشکر کنم که تلاشهای فراوانی در پیشبرد جشنواره داشته اند.

وی درباره جزئیات بیشتر دراین باره گفت: جزئیات بیشتر در این زمینه همزمان با اعلام فراخوان این جشنواره در سایت WWW.SHORTFILMSUPPORT.COM در ابتدای سال پیش رو اطلاع رسانی خواهد شد.

نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس ماد به مدیریت فاطمه گودرزی و به دبیری حسین نظری، با همراهی و حمایت پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل، برگزار می‌شود.

 

منبع : فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 2

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مشکلات اقتصادی سن ازدواج خود ارضایی دولت چند همسری و جواب

ش آوریل 11 , 2015
بسم الله الرحمن الرحیم – سوال کاربر : حالا من از شما می پرسم شما با جواب خودتون جواب سوال خودتونو میدین این شما میگید بعد از ازدواج ولی ما فقط مکانی رو می خواهیم که بشه خودمونو خالی کنیم حالا یه سوال اگه من از اون دسته ادمایی باشم […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...