فاز شاهنشاهی برخی آقایان!/آزمون سید حسن، آزمون قانون‌پذیری بود/امام(ره):غلط میکنی قانون را قبول نداری قانون تو را قبول ندارد

اشتراک گذاری :

به نام خدا ـ بخش تحلیل نودیها ـ در فیلم ها دیده ایم که برخی خانواده سلطنتی و شاهنشاهی هستند که خودشان را فراتر از قانون می دادند و هیچ چیز را قبول نمی کنند مگر آن چه دوست داشته باشند.

سوالی که در ماجرای آزمون ندادن سید حسن به ذهن متبادر می‌شود این است که چرا باید ایشان در این آزمون شرکت نکنند؟ مگر ایشان با بقیه چه فرقی دارند؟حتی اگر همه علمای طراز اول جهان اسلان هم ایشان را تایید می کردند که نکردند، باید به قانون عمل می کردند و در آزمون شرکت می کردند. زیرا این گونه نمی توان دیگر از بقیه انتظار داشت به قانون عمل کنند.

اگر ایشان به این مسایل علمی مسلط هستند که بدون مشکل می آمدند مثل بقیه در آزمون شرکت می کردند و اگر تسلط نداشتند که حقشان نیست به خبرگان رهبری راه یابند. الله اعلم.

شاید گفته شود انتصاب ایشان به امام (ره) باید باعث شود برای ایشان تافته جدا بافته باشند. این حرف هم همه می دانند حرف غلطی است زیرا امام بزرگوار و عزیز به شدت به قانون پایبند بودند و اجازه عدول از قانون را به احد الناسی نمی دانند.

بعید به نظر می رسید و می رسد که ایشان به این مطالبی که منتشر می شوند راضی باشند زیرا حمله به قانون یعنی حمله به همه چیز. امیدواریم ایشان وارد این بازی نشوند و خودشان جلوی بی قانونی برخی رسانه ها بایستند.

مرتضی حیدری

 

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

آیا تخم کبوتر در باز شدن زبان کودکان موثر است؟!

د ژانویه 25 , 2016
روانپزشک کودک و نوجوان گفت: مصرف تخم ‏پرندگان همچون تخم کبوتر به دلیل بالا بودن پروتئین بر رشد کلی کودک ‏مؤثر است اماخاصیت ‏ویژه‌ای ندارد که باعث آغاز تکلم آن شود. ‏ مریم کوشا درباره روند ‏یادگیری زبان و زمان مناسب تکلم خردسالان گفت: ‏یادگیری زبان روندی است که از […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...