فاتحه برای چنگیزخان

اشتراک گذاری :

گفت: پیش‌نویس توافق‌ نهایی یا همان «جمع‌بندی» که قرار است امروز در وین منتشر شود شامل ۲۰ صفحه متن اصلی و ۸۰ صفحه ضمائم است.
گفتم: یعنی از یک جزوه ۲۰ صفحه‌ای، ۸۰ صفحه خلاصه‌برداری کرده‌اند؟!
گفت: نه بابا، برای این ۲۰ صفحه، ۸۰ صفحه توضیح نوشته‌اند.
گفتم: تیم هسته‌ای کشورمان باید در مقابل نمایندگان شش کشور موسوم به ۵+۱ خیلی حواسش جمع باشد، چون در ۳ صفحه توافق لوزان یک خروار حرف و حدیث علیه برنامه هسته‌ای ایران جا داده بودند، چه برسد به ۱۰۰ صفحه!
گفت: تیم کشورمان که اگر می‌خواست کوتاه بیاید، مذاکرات اینهمه طولانی نمی‌شد ولی بعضی‌ها را بگو که برخورداری از فناوری هسته‌ای را بی‌ارزش! می‌دانند و بدشان نمی‌آید که بخش‌هایی از آن حذف شود!
گفتم: آن عده اندک و کم‌شمار را بی‌خیال باش… آنها جان به جانشان کنی، دنبال بزک کردن آمریکا هستند… یارو می‌گفت؛ اگر می‌دونستید که چنگیزخان با سوزاندن کتاب‌های علمی چقدر از بار درس‌هایی که قرار بود بخونیم کم کرده است، هر شب جمعه برایش هزار تا فاتحه می‌خوندید!

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 16

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

متن کامل سخنان اوباما پس از قرائت بیانیه وین

س جولای 14 , 2015
محورهای مهم سخنان رئیس‌جمهور آمریکا بعد از قرائت بیانیه مشترک توسط ظریف و موگرینی بر پایه گزارش نسیم به این شرح است: – امروز به دلیل اینکه آمریکا از موضع قدرت و اصول مذاکره کرد جلوی گسترش سلاح هسته ای در خاورمیانه را گرفتیم. – این توافق تمام خطوط قرمز […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...