غایب بزرگ دیدار امشب شاعران با رهبر انقلاب

اشتراک گذاری :

نودیها:شاعران همه ساله طبق سنتی نیکو در شب میلاد امام حسن‌ مجتبی (ع) به دیدار رهبر انقلاب می‌روند و به شعر خوانی می‌پردازند، اما امسال این دیدار یک غایب بزرگ دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، طبق سنت هرساله، شاعران در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) کریم اهل بیت(در شب نیمه ماه مبارک رمضان) به دیدار رهبر انقلاب می‌روند و افطار را مهمان ایشان هستند.

هرسال در آغاز این دیدار صمیمانه شاعران پیشکسوت اشعاری را قرائت می‌کنند، که یکی از این شاعران برجسته حسین آقا ممتحنی شهره به حمید سبزواری بود که هر سال اشعار توانمندی را سروده و نزد رهبر انقلاب می‌خواند.

اما امسال حمید سبزواری غایب بزرگ این ضیافت شاعرانه است، ضیافتی که هرساله رهبر انقلاب از آثار و اشعارش جویا می‌شد و معمولا پیش از آغاز رسمی مراسم سبزواری دیداری مهربانانه با رهبر انقلاب داشت اما او امسال نیست.

امسال نیز حدود ۲۰ شاعر شعر خوانی خواهند داشت اما صندلی «حمید» در کنار رهبر انقلاب خالی خواهد بود.

حمید سبزواری ۲۲ خرداد ماه سال جاری بر اثر کهولت سن در سن ۹۱ سالگی دار فانی را وداع گفت تا این دیدار در شب میلاد کریم اهل بیت بدون او برگزار شود.

یادش گرامی…

خبرنامه دانشجویان ایران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

پاسخ احمدی‌نژاد به نامه حبیب+دستخط

د ژوئن 20 , 2016
نودیها: صبح دیروز مراسم ختم حبیب محبیان در مسجد جامع شهرک قدس تهران برگزار شد. پس از درگذشت این خواننده ایرانی تحلیل‌ها و نقد و نظرهای فراوانی در خصوص پایگاه هنری اجتماعی و سیاسی وی در فضای رسانه‌ای کشور مطرح شد.  همزمان با مراسم دیروز خبرگزاری فارس نظر به شبهات […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...