عکس ۵ جاذبه توریستی عجیب و دیدنی دنیا + توضیحات

اشتراک گذاری :
تصور کنید شانس شنا کردن در آبی را داشته باشید که یک کروکودیل در آن منتظر دیدار چهره به چهره با شماست. صد البته باید بسیار شجاع باشید که خطر چنین آبتنی را به جان بخرید، اما اوضاع هم به این خطرناکی نیست، چراکه مسوولان استرالیایی این جاذبه تفرحی عجیب فکر همه جا را کرده اند و کروکودیل را در محفظه ای شفاف و شیشه ای نگهداری می کنند.
 
مشروح کامل در ادامه + تصاویر

گردش، تفریح، مسافرت و دیدن جاذبه های طبیعی از جمله لذت بخش ترین فعالیت های هر انسانی است. رفتن به طبیعت و لذت بردن از مناظر و پدیده های طبیعی را نمی توان با هیچ شادی دیگری مقایسه کرد.

در این بین هستند کسانی که به رفتن به هرجایی راضی نمی شوند و تفریحشان لزوما باید با تجربه ای تازه و متفاوت و البته هیجان انگیز و خطرناک همراه باشد.

این گزارش ویژه کسانی است که از خطر کردن لذت می برند:

۱. قفس مرگ، استرالیا

 
 
تصور کنید شانس شنا کردن در آبی را داشته باشید که یک کروکودیل در آن منتظر دیدار چهره به چهره با شماست. صد البته باید بسیار شجاع باشید که خطر چنین آبتنی را به جان بخرید، اما اوضاع هم به این خطرناکی نیست، چراکه مسوولان استرالیایی این جاذبه تفرحی عجیب فکر همه جا را کرده اند و کروکودیل را در محفظه ای شفاف و شیشه ای نگهداری می کنند.

کروکودیل در این محفظه شیشه ای که به آن "فقس مرگ" می گویند، منتظر دیدار آدم های شجاع است.


۲. پرش از صخره، نروژ

 
 
نروژ از جمله کشورهایی است که چشم انداز دیدنی کم ندارد و به ویژه صخره های سر به فلک کشیده اش، از دوستداران پرش دعوت می کنند تا هیجان یک پرش خاطره انگیز را در این کشور تجربه کنند.

وقتی بالای صخره ای می ایستید، نگاه کردن به پایین از آن بالا ترسناک است، تا چه رسد به اینکه بخواهید پروازی را از فراز آن تجربه کنید. البته پرش از صخره برای علاقه مندان به این کار حتما ارزش چنین خطر بزرگی را دارد.

۳. قایق سواری روی آبشار، آرژانتین و برزیل

 
 
قایق سواری کردن آن هم در دامنه آبشاری که بلندتر از نیاگارا است، کار چندان ساده ای به نظر نمی رسد. اما برای علاقه مندانی که به آبشار ایگواسو در برزیل و آرژانتین می روند، همه سختی ها می تواند هموار شود.

برای اینکه بتوانید از قایق سواری در دامنه این آبشار عظیم و شکوهمند لذت ببرید، باید ۱۵ دلار در هر دو کشور آرژانتین و برزیل بپردازید.

در سال ۲۰۱۱ دو آمریکایی و ۵ نفر دیگر هنگام قایق سواری در این منطقه کشته و زخمی شدند، که این موضوع نشان دهنده لزوم رعایت احتیاط در این منطقه است.

۴. پیاده روی روی لبه برج، کانادا

 
 
فرض کنید روزی فرا برسد که علاوه بر دیدن داخل برج میلاد بتوانید روی لبه های آن پیاده روی کنید، بدون اینکه خطر پرت شدن از ارتفاع زیاد شما را تهدید کند!

کسانی که به برج CN در تورنتوی کانادا می روند، این فرصت را دارند که ۱۵ متر روی لبه برج پیاده روی کنند و از دیدن چشم انداز این شهر از بالا لذت ببرند.

البته آنها با طناب هایی که از قبل به خود بسته اند، تعادلشان را در طول این پیاده روی حفظ می کنند.

۵. پرتاب به درون آتشفشان با طناب فنری، شیلی

 
 
آتشفشان از جمله پدیده های منحصر به فرد طبیعی است که حتی نگاه کردن به آن هم وحشتناک به نظر می رسد و شجاعت می خواهد، اما برای آنها هم سرشان برای خطر کردن و ماجرا جویی درد می کند، بستن یک طناب ارتجاعی به پا و پرش به سوی آتشفشان نباید چندان خطرناک باشد.

کسانی که می خواهند این پرش منحصر به فرد را تجربه کنند، باید یک طناب به پای خود ببندند و دقایقی بین زمین و آسمان معلق بمانند! 

 
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 20

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود ۴۹ تابلو نوشته از گفته های آیت الله بهجت

پ اکتبر 15 , 2015
    دانلود با حجم ۳MB ازمدیا فایر       برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 20

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...