عکس پری دریایی ، شایعه تا واقعیت!

اشتراک گذاری :

 به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» منتشر می‌کند.

اخیراً تصاویری از یک پری دریایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر و اینطور ادعا شده است که این پری دریایی بعد از کفن پوش کردن و اقامه نماز میت به خاک سپرده شده و مسئولان امر مانع هرگونه اطلاع رسانی در این زمینه شده‌اند!

**شایعه**

تصاویر منتشر شده در ادامه می‌آید:

 

**واقعیت**

تصویر بالا مربوط به بخشی از جلوه‌های ویژه یک فیلم هالیوودی است و پیش از این نیز اشرفعلی حسینی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چابهار شایعه مشاهده پری دریایی در چابهار را تکذیب کرده است.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 42

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

آیت‌الله جنتی: برخی در مذاکرات به شیطان بزرگ امید دارند/ آمریکا می‌خواهد سلطه زمان شاه را در این مملکت پیاده کند

ش مه 23 , 2015
امام‌ جمعه موقت تهران با بیان اینکه برخی در مذاکرات به شیطان بزرگ امید دارند، گفت: آمریکا از ایران سیلی خورده و در مذاکرات دنبال انتقام است.  آیت‌الله احمد جنتی خطیب موقت نماز جمعه امروز تهران در سخنانی در خطبه دوم نماز جمعه پایتخت با اشاره به مسئله هسته‌ای و […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...