عکس لو رفته زن ایتالیایی و مفتی سرشناس سعودی

اشتراک گذاری :

اخبار

تصاویر جدید منتشر شده از "احمد الغامدی،  مکه، رسوایی دیگری را برای مفتی‌های وهابی به دنبال داشت.

ادامه خبر در ادامه

سایت خبری "سما" سوریه در این‌باره گزارش داد؛ این عکس‌های لو رفته از الغامدی وی را در کنار خانم بی‌حجاب ایتالیایی نشان می‌دهد که طی سفرش به این کشور با او آشنا شده‌ است.

این عضو سابق شورای امر‌ به‌ معروف عربستان در توجیه این رسوایی خود گفت: من سال پیش برای تبلیغ دین و اقامه نماز‌جمعه به ایتالیا رفته و با این زن آشنا شدم.
 


به گفته احمد‌الغامدی این خانم که برای تبلیغ نامزد انتخاباتی خود به میان مسلمانان آمده بود به آنان قول داد که اگر به فرد مورد نظر وی رأی دهند، طرح ساخت مسجد و اماکن دینی مسلمانان را به مجلس ارائه خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: این خانم وقتی با استقبال مسلمانان رو‌به‌رو شد، با آنان عکس گرفت و عکسی هم با من انداخت.

این مفتی وهابی طی سال گذشته فتواهای عجیب و غریبی در مورد حجاب و آرایش زنان و … داده است.

احمد الغامدی که در میان وهابی‌ها به فقیهی روشنفکر و دارای فتاوای عجیب معروف است، چندی پیش اعلام کرد: حجاب و داشتن روبنده برای زن واجب نیست و حجاب مخصوص زنان پیغمبر بوده است.

این مفتی وهابی در مورد نگاه مرد نامحرم به زنان نیز گفته است: مردان می‌توانند به صورت زنان زیبارو و آرایش‌کرده نگاه کنند!

غامدی تأکید کرد؛ زنان به هیچ وجه مسئول کارهای مردان نیستند و این مرد است که مسئول بوده و اگر احتمال گناه نباشد مردان می‌تواند به صورت همه زنان نگاه کند.

این مفتی سعودی که از یک دانشگاه آمریکا دکترای افتخاری و مدرک دکترای دیگری از دانشگاه ملک عبدالعزیز جده دارد، مخالفان خود را به تعمق بیشتر فراخوانده است!

منبع: جبهه جهانی مستضعفین

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 39

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

اگه ازدواج کنم ۴ (طنز) - مامان - کادو - کتاب

پ اکتبر 15 , 2015
عکس و گرافیک – جالب برای مشاهده در ابعاد واقعی تصویر را ذخیره کنید. "اگه ازدواج کنم" های بعدی در ادامه برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 39

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...