عکس خاتمی سر صندوق رای مجلس نهم + خبر توضیحی

اشتراک گذاری :

بسم الله الرحمن الرحیم – خبرگزاری مهاجر – به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس ، در حالی که سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق چند ماه پیش طی اظهاراتی حضور همفکران خود در انتخابات را مشروط به شرایطی کرده بود و خروج او از تهران در آستانه 12 اسفند ، طیف تحریمی را به قهرمان سازی از وی مشغول کرده بود ؛ بعد از ظهر امروز خبر حضور او در  محل صندوق اخذ رای یک روستای تابعه شهرستان دماوند به سرعت در محافل رسانه ای پیچید.

مشروح در ادامه

 

با توجه به تبلیغات طیف تحریمی و سایت های ضدانقلاب مبنی بر عدم حضور خاتمی در انتخابات ، حاضر شدن وی پای صندوق رای برای رسانه ها حائز ارزش خبری «شگفتی» بود!به همین دلیل نیز خبرگزاری فارس بلافاصله اقدام به ارسال این خبر نمود. خبری که با واکنش شدیداللحین سایتهای وابسته به جریان فتنه مواجه شد و  به رغم تایید خبر فارس از سوی سایر خبرگزاری ها و مقامات رسمی ، تا چند ساعت سایت های حامی فتنه بویژه سایت صهیونیستی بالاترین با وقیح ترین ادبیات ، اقدام به فحاشی علیه خبرگزاری فارس نمودند.

اما این روند دیری نپایید و با تایید خبر حضور  خاتمی در انتخابات از سوی سایت مادر جریان فتنه(بی بی سی) بلافاصله موج تخریب به سمت خاتمی نشانه رفت.

علی ایحال ، گرچه نفس حضور خاتمی در انتخابات ، در میان اخبار مربوط به حضور گسترده و  تاریخی ملت ایران در  آزمون ملی ۱۲ اسفند اهمیت چندانی ندارد و همانگونه که عنوان شد به دلیل مواضع گذشته خاتمی ، صرفا" دارای ارزش خبری استثنا و شگفتی است ؛ اما هم نحوه حضور وی و هم نوع واکنش رسانه های حامی فتنه با خبر این حضور در جای خود جای تامل دارد.

از چند روز پیش اخباری در محافل سیاسی مطرح بود که در جلسات درونی اصلاح طلبان یک طیف به رهبری آقای خاتمی تاکید دارند که با توجه به نظرسنجی های معتبری که حاکی از حضور گسترده مردم در انتخابات ۱۲ اسفند است ، آنها باید به نحوی خود را وارد گردونه انتخابات کنند تا برچسب تحریمی بر آن ها نچسبد و برای همیشه از گردونه سیاسی حذف نشوند. بر اساس این گزارش ها قرار بود روز چهرشنبه مجع روحانیون بیانیه ای مبنی بر فراخوان مردم به حضور در انتخابات صادر شود که البته با فشار یکی از چهره های مشهور ، این بیانیه صادر نشد. خاتمی به رغم اعتقاد به صدور بیانیه ، از تهران خارج شد اما نهایتا" بر اساس همان تحلیل ، امروز به نحوی ابهام آلود پای صندوق رای حاضر شد.

با این وجود به نظر می رسد ، سید محمد خاتمی چندان مایل به رسانه ای شدن حضورش در انتخابات نبوده تا از گزند حملات احتمالی طیف تحریمی و ضدانقلاب درامان بماند. با این وجود ، خاتمی چهره ناشناخته ای نیست که حضورش در انتخابات ولو در یک روستای کوچک از چشم ها پنهان بماند.

حضور خاتمی در  انتخابات برخلاف همیشه که در میان انبوه دوربین ها صورت می گرفت ، این بار در حوزه اخذ رای روستایی بود که تصویربرداری در آن حضور نداشت. تنها تصویر موجود از حضور خاتمی در این حوزه رای گیری روستایی ، تصویری آماتور و  به شدت بی کیفیت است که توسط یکی از  حاضران در این حوزه اخذ رای توسط موبایل گرفته شده و برای خبرگزاری فارس ارسال شده است. این تصویر ارزش خبری خاصی ندارد اما صرفا" برای صاحبان رسانه های ضدانقلاب و  حامی جریان فتنه منتشر می شود تا در آینده هرگاه قصد داشتند بسان امروز ، با چشمان بسته و دهان های بسته اقدام به فحاشی علیه رسانه های دیگر کنند ، در ذهنشان این تصویر گنگ نقش ببندد و  عفت کلام و قلم را  اگر می توانند قدری رعایت کنند.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 7

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

جواب کاربر در مورد نظر امام خامنه ای در مورد ربوی بودن نظام بانکی در مواردی

پ اکتبر 15 , 2015
 بسم الله الرحمن الرحیم – کاربر: با سلام مواردی که شما مطرح کردید که مربوط به این علمای عزیز صحیح است و بر مقلدین این علما و مراجع بزرگوار واجب است.اما باتوجه به اینکه رهبر معظم انقلاب که جمع کثیری مقلد ایشان میباشند ،درحال حاضر این مسئله یعنی ربوی بودن […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...