عکس حمید رسایی در فنلاند + پست اینستاگرامی

اشتراک گذاری :
نودیها – حمید رسایی باز هم برای تبلیغ دین اسلام به اروپا رفت. او ساعت ۵:۱۵ دقیقه بامداد ۱۴ تیر، با پرواز شماره ۸۷۳ هواپیمایی ترکیش ایر، راهی استانبول شد و بلافاصله با پرواز بعدی به هلسینکی رفت. حمید رسایی باز هم برای تبلیغ اسلام به اروپا رفت و این بار هلسینکی فنلاند .
رسایی که گویا علاقه زیادی به تبلیغ اسلام در اروپا دارد پیشتر چندین بار به دعوت نهادهای عمومی مانند سازمان تبلیغات اسلامی به کشور آلمان رفته است.

وی در پست اینستاگرامی اخیرش فیلمی منتشر کرده است که در حال سخنرانی و تبلیغ دین اسلام را به حاضرین در یک مسجد نشان می دهد. همچنین در این پست نوشت:
به لطف الهی مراسم شبهای قدر در جمع ایرانیان مقیم فنلاند در کنار برادران و خواهران افغانی، لبنانی، عراقی و تعداد از شیعیان فنلاند به خوبی و با معنویت و صفایی که معمولا در چنین جمع هایی هست برگزار شد. گاهی اوقات حضور یک ایرانی مومن و متعهد به اندازه چندین دستگاه عریض و طویل اداری در خارج از کشور تاثیر گذار است. آقای بهمن پور و همسر فنلاندی ایشان و دو پسر پرشور و انقلابی شان از جمله مصادیق این خانواده ها هستند. خدا همه خدمتگذاران به اسلام و انقلاب اسلامی را در هر کجا هستند، حفظ کند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 5

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عکس جالب احمدی نژاد در راهپیمایی قدس ۹۴

ش جولای 11 , 2015
منبع : خبرگزاری دانشجو برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 5

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...