عوامل مخفی که باعث ناباروری آقایان می شود

اشتراک گذاری :

 نازایی تنها یک مشکل زنانه نیست بلکه فاکتورهای مردانه نیز در این امر دخالت دارند و حدود ۵۰٪ موارد را شامل می شوند . حدود ‪ ۱۲‬تا ‪ ۱۵‬درصد افراد در کشور ایران نابارور هستند که با بکارگیری روشهای پیشرفته درمان ناباروری بیشتر آنها قابل درمان هستند.

پژوهشگران می گویند داشبورد خودرو یکی از وسایلی است که می تواند مرد ها را نابارور کند. مواد شیمیایی که در داشبورد خودرو ها به کار برده شده است باعث می شود مرد هایی که زیاد سراغ این قسمت خودرو می روند با مشکل ناباروری دست و پنجه نرم کنند.

بررسی ها نشان می دهند، کمردرد های مداوم و دارو هایی که برای تسکین این درد ها مصرف می کنید از دیگر دلایل نابارور شدنتان می باشند.

کسانی که برای تسکین درد هایشان سراغ دیکنوفلاک می روند احتمال ایجاد اختلال در باروری شان بسیار بالاست.

گفتنی است؛ محققین موسسه ملی بهداشت محیط کارولینای شمالی ، ضمن تحقیقات اخیر نشان می دادند میان چاقی و نازایی در مردان ارتباط وجود دارد.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 24

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عرفانی که به اختلاط زن و مرد منجر می‌‌شود

ش آگوست 1 , 2015
سایت فرهنگ نیوز نوشت: «عرفان حلقه»اگرچه با نام درمان بیماریها و فرادرمانی و تشعشع دفاعی و جاذبه درمان و شفابخشی، توانسته خود را به ظاهر موجه، نشان دهد، اما آسیب‌های روحی و روانی این جریان، فراوان گزارش شده است. همچنین به مرور، گرایش‌های معنوی و اعتقادات دینی در پیروان عرفان […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...