علیخانی اجرای سال آینده ماه عسل را واگذار کرد

اشتراک گذاری :
 شب گذشته در بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان، «ماه عسل» پنجره ی جدیدی را به روی مخاطبان خود گشود.
علیخانی پس از سلام و احوالپرسی با مخاطبان ضمن تشکر از استقبال مردم از طرح محسنین افزود: من زمانی که جواب دندان شکن می‌شنوم و قانع می‌شوم، حال می کنم. تصور این حجم استقبال را نمی‌کردیم. این مطلب را نه برای پز دادن، بلکه برای شادی بچه‌های این سرزمین می‌گویم، خداروشکر تاکنون ١۵٠هزار نفر برای حمایت از این کودکان اعلام آمادگی کردند.
علیخانی در ادامه بیان کرد: با رفیق‌ها و همسن و سال‌های خودم کار دارم با کسانی که ۵٠ هزار تومان پول قلیانشان است و یا در حال دور دور کردن هستند، باید آنها هم آستین‌هایشان را بالا بزنند و به این طرح بپیوندند.
علیخانی اظهار داشت: تاکنون چهره‌هایی چون مازیار فلاحی، پرستو صالحی، حمید گودرزی، پژمان بازغی، ماه چهره خلیلی، فریبا متخصص و حدیث میرامینی هم برای حمایت از این کودکان اعلام آمادگی کردند.
دکتر نبی مهمان بیست وسومین روز «ماه عسل» بود، کارآفرینی که شرط استخدام در شرکتش داشتن سوء پیشینه است.
مهمان برنامه با بیان بسیار شیوایی از عشق خود به این کار گفت و از همان ابتدای برنامه مدام رو به دوربین خطاب به مخاطبان نکته‌های قابل تاملی را بیان می کرد. علیخانی که محو صحبتهای او شده بود با خنده گفت: این جمله هایتان را برای من پیامک کنید.
دکتر نبی در ادامه رو به مخاطبان برنامه افزود: با بخشیدن به خودمان کمک می‌کنیم نه دیگران. مردم، شما اتفاقی این برنامه را برای دیدن انتخاب نکردید پس کانال تلویزیون را تغییر ندهید.
علیخانی که از صحبتهای کلیدی و پرمغز مهمان هاج واج مانده بود، گفت: دکتر عالی بود. جان من، سال بعد شما به جای من این برنامه را اجرا کنید.
قصه‌ی دکتر نبی بدین گونه بود که او پس از اتمام تحصیلاتش به استاد خود می‌گوید به من یک نکته‌ای بیاموز که تاکنون به کسی نیاموختی؟
استادش به او می‌گوید: طوری زندگی کن که اسمت با جسمت زیر خاک نرود بعد از شنیدن این جمله به فکر فرو می‌رود و سوار تاکسی می‌شود که از رادیو تاکسی این جمله را می‌شنود: چه سکوتی دنیا را فرا می‌گرفت اگر هرکس به اندازه عملش صحبت می‌کرد. بعد از شنیدن این جمله حال او متحول می‌شود و تصمیم می‌گیرد یک کار متفاوت انجام دهد. بنابراین با کمک یک سری افراد همفکر کارخانه‌ای تاسیس می‌کند و شرط استخدامش را هم داشتن سوء پیشینه می‌گذارد یعنی افراد متهم، زندان رفته و در کل مسئله دار را استخدام می‌کند.
علیخانی از مهمان پرسید: اگر من بخواهم در کارخانه شما استخدام شوم باید سوءپیشینه داشته باشم؟ مهمان گفت: نه شما استثناء هستید، چون معروفید.
علیخانی گفت: همه‌ی ما مجرم هستیم اما جرم‌هایم پنهان است ولی جرم این افراد آشکار است.
سپس آیتم تشییع پیکر شهید سید جلیل ورکی غواص خط شکن پخش شد.
علیخانی در ادامه از مهمان پرسید: از اعتماد به این آدم ها، بی معرفتی هم دیدید؟ دکتر در پاسخ عنوان کرد: هرگز، معشوق و عاشق زیر پای همدیگر را خالی نمی‌کنند من عاشق آنها هستم.
دو نفر از افراد سوء پیشینه‌دار به همراه همسرانشان در برنامه حضور داشتند که یکی از آنها در کارخانه دکتر نبی مشغول فعالیت بود.
علیخانی در پایان خاطرنشان کرد:بیایید به یکدیگر اعتماد کنیم.
گزارش از سمیه مردانی
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 13

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عکس حمید رسایی در فنلاند + پست اینستاگرامی

ش جولای 11 , 2015
نودیها – حمید رسایی باز هم برای تبلیغ دین اسلام به اروپا رفت. او ساعت ۵:۱۵ دقیقه بامداد ۱۴ تیر، با پرواز شماره ۸۷۳ هواپیمایی ترکیش ایر، راهی استانبول شد و بلافاصله با پرواز بعدی به هلسینکی رفت. حمید رسایی باز هم برای تبلیغ اسلام به اروپا رفت و این […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...