علت پخش نشدن برنامه جهانگیری از شبکه یک

اشتراک گذاری :
نودیها:علیرضا برازش گفت: شنبه شب برنامه «نگاه یک» به درخواست آقای جهانگیری به وی اختصاص پیدا کرد، اما در آخرین ساعت‌ها معاون اول رئیس جمهور در برنامه حضور پیدا نکرد و ما مجبور شدیم نگاه یک این هفته را از جدول پخش حذف کنیم.
وی افزود: چگونگی درخواست دفتر معاون اول رییس جمهور و مذاکراتی که در این زمینه صورت گرفته است مشخص و شفاف است و در صورت نیاز بیان خواهد شد.
مدیرشبکه یک سیما  با بیان اینکه آغوش صدا و سیما همواره برای میزبانی دولتمردان و مسئولان اجرایی کشور  باز بوده و هست تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون مسئولان دولت‌های یازدهم و دوازدهم بیش از دو هزار ساعت در پربیننده‌ترین ساعات میهمان برنامه‌های سازمان صدا وسیما بوده‌اند و این روند همچنان ادامه دارد.
وی افزود: سازمان صدا وسیما همین امروز هم آماده است در هر ساعت و برنامه‌ای که آقای معاون اول رییس جمهور بخواهد میزبان وی باشد.
رجانیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

سالم‌ترین گوشتی که می‌توانید بخورید کدام است؟

چ ژانویه 10 , 2018
گوشت منبعی غنی از پروتئین، ویتامین های گروه B، آهن، زینک و مس است. پروتئین موجود در گوشت، آن را تبدیل به غذایی کرده که مدت ها پس از خوردنش احساس سیری می کنید. از این رو بسیاری از برنامه های کاهش وزن، افراد را به خوردن گوشت تشویق می […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...