علت سیاهی رفتن چشم

اشتراک گذاری :
نودیها : خسرونیا رئیس هیئت مدیره جامعه پزشکان داخلی ایران گفت: وقتی شخصی تغییر وضعیت می‌دهد یعنی از حالت خوابیده به طور ناگهانی به حالت ایستاده در می‌آید چشمان فرد سیاهی می‌رود. علل زیادی زمینه ساز سیاهی رفتن چشم‌ها است از جمله کاهش فشار خون، ناراحتی‌های گوش، تعرق زیاد و مصرف ناکافی مایعات و آرتروز گردن.
وی اظهار داشت: هنگامی که فشار خون پائین می‌آید خون به مغز و مخچه نمی‌رسد فرد دچار سرگیجه و سیاهی رفتن چشم می‌شود و بعد از چند لحظه مشکل حل می‌شود. همچنین به هنگام تعرق شدید آب نمک زیادی از بدن دفع می‌شود و در صورت استفاده نکردن از مایعات فرد دچار سیاهی رفتن چشم می‌شود.
وی تاکید کرد: مشکل فشار خون را جدی بگیرید. از جمله عواملی که منجر به این مشکل می‌شوند خونریزی کردن، ناراحتی کلیه و قلب، کاهش قند خون و اسهال و استفراغ را می‌توان نام برد.
وی ادامه داد: سرما خوردگی و آلرژی در این زمینه تاثیر زیادی ندارند مگر اینکه سرما خوردگی پیشرفت کرده باشد و در پرده‌های مغز اثر نامطلوبی گذاشته باشد. گاهی اوقات استرس و اضطراب نیز منجر به سرگیجه و سیاهی رفتن چشم می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در صورتی که سرگیجه‌ها مداوم و شدید است بلافاصله به پزشک مراجعه کنید و نیز برای رفع مشکل کم خونی علت آن را با آزمایش خون و نوار قلب به کمک پزشک مشخص کنید.
منبع : باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 17

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دروغ بزرگ!حذف اصلاح‌طلبان از میدان رقابت

چ ژانویه 27 , 2016
نودیها : پیش از این در گزارش‌های متعددی به استراتژی انتخاباتی اصلاح طلبان پرداخته‌ایم، مدعیان اصلاحات با علم به اینکه حضور و نقش فعال در فتنه ۸۸ زمینه ساز رد صلاحیت فعالان فتنه را فراهم ساخته است تصمیم گرفتند که در سه لایه مختلف در انتخابات ثبت نام کنند.  آنان […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...