عشق من مهناز فصل چهارم قسمت ششم

اشتراک گذاری :

داستان های سریالی – عشق من مهناز – توی اتاق فکر می کردم واقعا مشکل چیه ؟ چرا من و مهناز الان باید با هم دعوا کنیم؟

کمی که عصبانیتم فروکش کرد و فکر کردم متوجه شدم دفاع من از دختر عمه بسیار غلط بوده اگر کسی کار غلطی میکنه و رفتار زننده ای داره چرا باید توجیهش کنم؟

تصمیم گرفتم، خودم و شکستم و بلند شدم رفتم کنار مهناز نشستم اصلا به من نگاه نمی کرد. داشت عدس پاک می کرد. گفتم:”من اشتباه کردم از دختر عمه دفاع کردم آره کارش غلطه و این نوع حرف زدن درست نیست هر وقت خواستی می تونی همون موقع جوابش رو بدی!”

با شنیدن این حرفها مهناز من و بغل کرد و گفت:”باور کن منم قصدی نداشتم عصبانی شدم چرت و پرت گفتم”

خلاصه اون شب هم مهناز خانم عدسی داد به خوردمون که همین خودش چالش بعدی ما بود.

همیشه فکر می کردم وقتی کنار عشقم باشم دیگه بقیه مسایل مهم نیست اما بعد از ازدواج دیدم خیلی چیز ها از جمله خوردن و خوابیدن برام مهمه.

این یه جور تناقص  بزرگ بود از جهتی دم از عشق زدن و از جهتی مهم بودن خیلی چیزهای دیگه.

تصمیم گرفتم با مهناز در  این مورد صحبت کنم فردای اون روز نزدیک غروب بهش گفتم:”مهناز می تونم در مورد یه موضوعی باهات صحبت کنم؟”

گفت:”چه با کلاس شدی حالا؟! بگو!”

گفتم:”خواهش می کنم هیچ برداشتی از این حرف هام نکن و هر چیزی به ذهنت رسید بگو تا در موردش صحبت کنیم یعنی ناراحت نشو که حرفامون به دعوا منجر بشه”

گفت:”داری کم کم من و می ترسونی، بگو!”

گفتم:”من یه مقداری با غذاهایی که میذاری مشکل دارم یعنی میدونی! .. میدونی شاید تنوع لازم و نداره چند شب تو هفته فقط عدسی خوردیم”

مهناز خنده ای کرد و گفت:”واقعیتش من فکر کردم تو عدسی خیلی دوست داری چون خیلی با ولع می خوردی وگرنه من خودم دوست دارم غذاهای دیگه روهم بپزم”

به حالت شوخی گفتم:”واقعا بلدی؟؟ من گفتم  از این دخترایی که هیچی بلد نیستی”

مهناز گفت:”دیگه پررو نشو عشقم باشه از این به بعد لیست میدم هر کدوم و خواستی برات می پزم”

خوشبختانه این مورد به خوبی حل شد و من فهمیدم که با گفتگو خیلی چیز ها رو میشه حل کرد مشکل ما اینه که اهل گفتگو نیستیم یا بلد نیستیم صحبت کنیم به نظر من باید به طرف مقابل فرصت بدیم و حتی اگر درست هم نمی تونه حرفش و بزنه، ما برداشت مثبت کنیم.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 22

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دخترانمان را یک روز«خدیجه» صدا کنیم

چ مه 15 , 2019
نودیها:حجت‌الاسلام شهاب مرادی همزمان با سالروز رحلت حضرت خدیجه(س) با راه‌اندازی پویشی با عنوان تکریم مادر مهربان از همه کسانی که فرزند دختر دارند خواست تا فردا دخترشان را «خدیجه» صدا کنند.    حجت‌الاسلام شهاب مرادی همزمان با سالروز رحلت حضرت خدیجه(س) در صفحه شخصی‌اش نوشت: سخن از یک نامِ […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...