«عراقچی» به‌دنبال تریبون یک‌طرفه بود، برنامه وی در تلویزیون لغو شد/ چرا دولت انتظار دارد در موضوع مهمی مثل برجام تک‌صدایی وجود داشته باشد؟

اشتراک گذاری :
نودیها:علی‌رغم اعلام قبلی حضور سید عباس عراقچی در برنامه زنده «متن- حاشیه»؛ این حضور به دلیل نپذیرفتن شرایط برنامه از سوی وی لغو شد.
 
به گزارش رجانیوز در حالی که قرار بود سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌الملل وزارت امور خارجه و رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام بعد از نقض برجام از سوی آمریکا و پس از مدت‌ها پنهان شدن از دید رسانه‌ها، امشب و به مناسبت سالگرد اجرای برجام در برنامه تلویزیونی «متن- حاشیه» حضور یابد، این برنامه لغو شد.
 
بنا بر این گزارش پیش از این قرار بود عراقچی به تنهایی و به صورت یک‌طرفه مهمان برنامه «متن- حاشیه» شود و درباره برجام صحبت کند که از سوی سازمان صداوسیما اعلام شد حضور یک منتقد در این برنامه الزامی است و برنامه به صورت مناظره برگزار می‌شود که این شرط از سوی عراقچی پذیرفته نشده و حضور او در این برنامه منتفی شد.
 
این در حالی است که عراقچی در صفحه شخصی اینستاگرام خود بعد از اعلام حضور در این برنامه، با الزامی شدن حضور یک منتقد در این برنامه از شرکت در آن سر باز زد و در پستی دیگر مدعی شد تلویزیون دعوت خود را پس گرفته است!
 
به نظر می رسد این رفتار عراقچی، بزرگترین سند اثبات حقانیت همه سخنان منتقدان است و گویای این حقیقت که ذوق زدگان و سینه چاکان برجام، پس از یکسال ادعا درباره دستاوردهای برجام، آنقدر دستشان خالی است که نمی توانند و جرات نمی کنند با یک منتقد سر میز نشسته و به چند سوال ساده جواب بدهند!
 
آیا اگر برجام دستاوردی داشته،نباید مردم از آن با خبر شوند!؟ آیا با وجود حماسه «ایرباس» بازهم قرار نیست با منتقدان روبرو شده و از این دستاوردعظیم دفاع شود!؟
 
این در حالی است که محمد جواد ظریف پیش از این و در جریان مذاکرات مرتبط با برجام اعلام کرده بود: «زمانی خوب برای نقد برجام موقعی است که توافق نهایی و امضا شود.»
 
سئوال مهم اینجاست علی‌رغم حضور همیشگی و یک‌طرفه اعضای هیئت دولت در برنامه‌های مختلف رسانه ملی و لغو برنامه‌های انتقادی و پرمخاطبی همچون ثریا، چرا دولت انتظار دارد در موضوع مهمی مثل برجام که با عجله و بدون دقت کار را پیش برده و حتی نمی‌تواند بدعهدی و نقض طرف مقابل را به‌علت فعال شدن «مکانیسم ماشه» پیگیری حقوقی کند و مردم هیچ اثری از آن را در زندگی خود حس نمی‌کنند، تریبون یک طرفه داشته باشد؟
رجا
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 17

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

چند راهکار ساده و عملی برای حفظ سلامت «زانوها»

ی ژانویه 15 , 2017
نودیها:یک دستیار تخصصی طب سنتی ایران با اشاره به راهکارهای عملی برای حفظ سلامت زانوها گفت: افرادی که از مشکلات زانو رنج می‌برند از حرکات سریع و تکرارشونده در هنگام ورزش اجتناب کنند. محمد‌علی زارعیان درباره راهکارهای حفظ سلامت زانوها اظهار کرد: تقویت عضلات اطراف زانو در حفظ سلامت زانو […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...