عجیب ترین خانواده دنیا +عکس

اشتراک گذاری :

اخبار

توضیحات در مورد این خانواده عجیب در ادامه

از کودکی به ما می گویند که باید وارد اجتماع شد و با مردم صحبت کرد تا تجربه های بیشتری بدست آورد و زندگی مردمی و زیبایی داشت. همه انسان ها در دنیا سعی می کنند با هم نوعان خود ارتباط برقرار کرده و از زندگی لذت ببرند.

خانواده "آنگلو" دقیقا برعکس تمام انسان ها رفتار می کنند و 14 سال است که هیچ یک از فرزندان این خانواده از خانه 4 اتاق خوابه خود خارج نشده اند و هیچ ذهنیتی در مورد دنیای خارج از خانه ندارند.

 


در این خانه 7 خواهر برادر زندگی می کنند که دنیا را تنها با مشاهده فیلم می شناسند. این خانواده حالا تبدیل به یک سوژه برای مستند "ولف پک" شده اند و قرار است به زودی فیلم زندگی عجیب آن ها پخش خواهد شد.

در سال 2010 یکبار این بچه ها توانستند از خانه فرار کنند. "موسله" کارگردان فیلم مستندی که قرار است از زندگی این افراد ساخته شود می گوید:" آن ها در خیابان همگی عینک دودی زده بودند و تیپشان به مانند فیلم ها بود. تصمیم گرفتم تا آن ها را تعقیب کنم و پس از مدتی تحقیق از زندگی آن ها سر در بیاورم."

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 5

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نقد و بررسی بازی مافیا 2 - Mafia II

ش آوریل 11 , 2015
چندی پیش ویل رایت خالق افسانه ای سری بازی های The Sims در یکی از مصاحبه های خود در جواب سؤال خبرنگاری راجع به تأثیرات بازی های رایانه ای گفت:"بازی های رایانه ای تنها مکان و رسانه ای است که اجازه ی ارتکاب هرگونه گناه و اشتباهی را می دهد […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...