عاقبت چت کردن بی رویه افراد متاهل در فضای مجازی

اشتراک گذاری :

نودیها:اینترنت تبدیل به یک تکنولوژی شگفت آور شده که شما می توانید با افراد بسیاری از مردم سراسر جهان که حتی ممکن است تا آخر عمرتان هرگز آنها را به طور حضوری ملاقات نکنید، ارتباط برقرار نمایید.

در زمینه تجارت، خدمات مختلف، تبلیغات و … این فضای مجازی یک انقلاب در زمینه ارتباطات ایجاد کرده است.

اما مانند هر ارتباط دیگری که ممکن است توام با مشکلاتی باشد، چت کردن نیز پتانسیل بالایی برای بروز مشکلات مختلف دارد .

تمام کسانی که بزرگترین سرگرمی شان چت کردن در فضای اینترنت به خصوص چت با جنس مخالف است خوب میدانند که قرار گرفتن در فضای وسوسهانگیز گپ اینترنتی با جنس مخالف و خوش و بشهای اینترنتی بزرگترین مشوق برای ادامه یافتن این روابط است.

در بسیاری از موارد افراد متأهل به خصوص مردان اهل چت، این سوال را مطرح میکنند که مگر این ارتباطات مجازی نیز دارای اشکال است و ممکن است که در زندگی زناشویی خلل وارد کند؟

در اینجا پاسخ کارشناسان این امر به طور قطع “آری” خواهد بود و مهم تر اینکه اگر این رفتار را دور از چشم همسرتان و یا در غیاب او انجام میدهید مرتکب یک خیانت شدهاید.

درست است که این رابطه رودررو نیست اما توجه داشته باشید که بسیار مضر است، چرا که افراد در یک فضای هیجانی قرار گرفته و به جای آنکه هیجانات و عواطف خود را صرف ارتباط با همسر خود بکنند،این انرژی روانی برای یک یا چند فرد دیگر (خارج از دایره زناشویی) سرمایهگذاری میشود و نتیجه چنین فرآیندی مسلماً تحت تاثیر قرار گرفتن زندگی زناشویی خواهد بود.

کارشناسان طی مطالعهای دریافتهاند زوجینی که یکی از آنها (و یا حتی هر دو) درگیر ارتباط از طریق چت میگردند، سه برابر بیشتر از سایر زوجین دچار مشکلات زناشویی شده و سه برابر بیشتر در معرض طلاق قرار خواهند گرفت.

این آمار و حتی آمارهای مشابه نشان می دهد ارتباطاتی از این دست باعث شکلگیری روابط صمیمانه با افرادی خارج از دایره زناشویی شده و فضای اعتماد و اطمینان بین همسران را مخدوش می سازد.

باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 21

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نگاهی به کتاب «تنهای تنها» داستان عجیب زندگی یک شهید باهوش

چ آگوست 3 , 2016
نودیها:کتاب «تنهای تنها»  مجموعه خاطراتی از یکی از شهدای دوران دفاع مقدس است. شهیدی بسیار باهوش و منحصر به فرد به نام شهید علی (مهران) بلورچی که دیگران با بیان خاطراتی از زندگی این شهید زوایایی از زندگی او را به خواننده نشان داده‌اند. این کتاب از مجموعه کتاب‌های «فرزندان […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...