عارف: وضعیت اقتصادی کشور نگران‌کننده است

اشتراک گذاری :

سایت نودیها : محمدرضا عارف ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی در سالن جلسات بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسرا با بیان اینکه امسال انتخابات دهمین دوره مجلس  شورای اسلامی به شیوه مطلوبی برگزار شد گفت، با برگزاری این انتخابات مجلس مناسبی تشکیل شده است که برخی مشکلات گذشته را نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه دوره اول انتخابات مجلس شورای اسلامی با ایام فاطمیه تقارن داشته است، اضافه کرد: با توجه به تقارن با سالروز ایام اندوه اهل بیت(ع) از طرفداران درخواست شد تا در برنامه‌های خود از برخی اقدامات از جمله دست‌زدن پرهیز کنند.

منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اولویت‌های مجلس دهم رسیدگی به معیشت مردم، اشتغال و رونق اقتصادی است، مطرح کرد: اکنون از نظر اقتصادی وضعیت نگران کننده‌ای در جامعه وجود دارد به همین علت مبارزه با فسادهای اقتصادی در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد.

وی از نام‌گذاری سال جاری با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» توسط رهبر انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: امیدواریم با استفاده از رهنمود مراجع تقلید و عزم جدی برای پیگیری مطالبات رهبری به نتایج مناسبی برسیم.

 

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 18

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

جوادی آملی خطاب عارف : کسی که به بیگانه راه می دهد دیوث سیاسی است

ی مه 8 , 2016
سایت نودیها : حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی با بیان اینکه مردم ستون سیاست هستند، گفت: مردم کارشان تمام شد اما اگر ما هم بگوییم کارمان تمام شد او در کمین است و خود در قرآن فرمود: «اگر دیر بجنبید شما را می برم و عده دیگری می آورم» […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...