عادل می خواست با بداوی شیر یا خط کند؛ حرکت عجیب فردوسی پور در برنامه دیشب ۹۰

اشتراک گذاری :

نودیها:حضور ناجی بداوی در برنامه ۹۰ این هفته با توجه به صراحت لهجه و لحن خاص این بازیکن جنوبی جالب بود اما در همین برنامه اتفاق عجیبی افتاد، آن جا که بداوی از خوش شانسی خود در مراسم سکه انداختن ابتدای بازی گفت و مدعی شد در طی ۲ سالی که کاپیتان فولاد بود، حتی یک بار هم در سکه انداختن و شیر یا خط بازنده نشد.

عادل فردوسی پور به سرش زد صحت گفته های ناجی را تست کند و دنبال سکه می گشت تا با او شیر یا خط بیاندازد! البته انگار در گوشی عادل به او اعلام کردند مقابل چشم بیننده های تلویزیونی شیر یا خط چندان هم خوب نیست و او بی خیال شد.

باز شانس آوردیم علوی دیگر میهمان برنامه ادعا نکرد در بیخ دیواری تبحر دارد، وگرنه احتمال داشت جناب فردوسی پور از جایش بلند شود و در تلویزیون با علوی، بیخ دیواری هم بازی کند!

جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 19

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

ازدواج به وقت پیری یا صیادی با وعده‌های طلایی!

س سپتامبر 6 , 2016
«چرا این دختر با یکی همسن پدرش ازدواج کرده؟!»، «حتما پیرمرده پولدار بوده!»، «وای! داماد همسن بابابزرگ عروسه!» و … اینها نمونه‌ای از واکنش‌هایی است که وقتی عکس‌های ازدواج دختر جوان و مرد میانسال در فضای مجازی دست به دست می‌چرخید تعجب همه را برانگیخته بود، اما چه چیزی باعث […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...