عادت خوابیدن با گوشی را کنار بگذارید

اشتراک گذاری :

نودیها:اداره بهداشت کالیفرنیا به مردم هشدار داد باید عادت خطرناک خوابیدن در کنار گوشی هایشان را کنار بگذارند و آنها را در زمان استراحت چند متری دورتر از خود نگهدارند.

در گزارش این اداره تصریح شده تشعشعات تلفن های همراه برای انسان ها خطرناک است و شواهد قطعی وجود دارد که نشان می دهد تلفن های همراه می توانند عامل ابتلا به سرطان و به خطر انداختن سلامت روان و حتی آسیب زدن به دستگاه تولید مثل انسان باشند و بهداشت باروری را هم به خطر بیندازند.

تلفن همراه برای انتقال اطلاعات از علائم رادیویی فرکانس پایین استفاده می کند که می توانند برای سلامت انسان خطرناک باشند، به خصوص در زمانی که از تلفن همراه برای اتصال به اینترنت و بارگذاری فایل هایی با حجم بالا استفاده می شود.

اگر چه محققان هنوز نتوانسته اند ارتباط میان استفاده از تلفن همراه و ابتلا به برخی بیماری های خطرناک را با دقت و اطمینان بالا ثابت کنند، اما به نظر می رسد این خطر حداقل باید در مورد کودکان جدی گرفته شود.

بر همین اساس در زمان خواب گوشی باید چند متری دور از بدن انسان باشد تا خطر ابتلا به سرطان و آسیب دیدن به سیستم باروری انسان به وجود نیاید.

در گزارش یادشده همچنین توصیه شده کاربران باید برای کاهش خطر تشعشعات رادیویی تلفن های همراه آنها را حتی الامکان از بدن دورنگهدارند و در زمان مکالمه از بلندگو یا هدفون استفاده نمایند.

فارس
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 7

موسوی - مدیر اصلی

One thought on “عادت خوابیدن با گوشی را کنار بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

فیلم/ کدام استان های ایران مرفه تر و کدامها فقیرترند؟

ی دسامبر 17 , 2017
دانلود آپارات برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 7

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...