طراحی خودرویی با الهام از نوعی ماهی +عکس

اشتراک گذاری :

اخبار

"ناتنیل لوسرو" خودروی جالبی را طراحی کرده است که شباهت بی نهایتی به یکی از ماهی های زیبای اقیانوس دارد. این خودرو کاملا از روی ماهی به نام "Boxfish" ساخته شده است که اندامی مانند یک جعبه دارد.
عکسهای بعدی در ادامه

خودروهایی که طراحی آن ها از روی حیوانات برداشته می شوند همیشه جذاب هستند . این خودروها با تلاش بسیار طراحان و شرکتهای خودروسازی آماده می شوند و ممکن است تا چند سال آینده هر کدامشان را در خیابان مشاهده کنیم.
"ناتنیل لوسرو" خودروی جالبی را طراحی کرده است که شباهت بی نهایتی به یکی از ماهی های زیبای اقیانوس دارد. این خودرو کاملا از روی ماهی به نام "Boxfish" ساخته شده است که اندامی مانند یک جعبه دارد.شاید همیشه دیدن خودروهای آینده انسان را یاد هوای پاک و سوخت های برقی و الکتریکی بیاندازد اما اینبار تنها طراحی بدنه این خودرو نظر همه را به خود جلب کرده است. بدنه ای که شکل مربعی داشته و در انتهای آن نیز با قرار گرفتن یک چرخ شمایل دم ماهی گرفته است.
طراحان ادعا می کنند بدنه این خودرو بسیار قدرتمند و البته آیرودینامیک است. شما می توانید در تصاویر شباهت این خودرو به ماهی باکس فیش را مشاهده کنید.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 4

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عکس جالب از یک تبریک - کرکر خنده

ش آوریل 11 , 2015
برچسبها : پلاکارد خنده دار پلاکارت خنده دار عکسهای خنده عکسهای کرکر خنده عکس خنده سوتی های جالب وخنده دار عکسهای سوتی و جالب سوتی های نوشتاری سوتی های خنده دار نوشتاری و دیکته ای غلط های املایی خنده برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...