صهیونیست‌ها بیشترین نرخ زاد و ولد را در حکومت‌های غربی دارند

اشتراک گذاری :

نودیها:اداره مرکزی آمار رژیم صهیونیستی گزارش داد که میزان زاد و ولد در اراضی اشغالی بیشترین میزان در بین حکومت‌های غربی با ۳.۱۱ فرزند در ماه بوده است.

بر این اساس، در بیشتر کشورهای عضو سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD) نرخ باروری طی سال‌های اخیر ۲.۱ فرزند در ماه بوده، رقمی که برای حفظ جمعیت از کاهش یافتن، پایین‌تر است.

به نوشته وبگاه «یدیعوت آحرونوت» بیشترین نرخ باروری در آمار سال ۲۰۱۶ اسرائیل، متعلق به زنان مسلمان با ۳.۲۹ فرزند در ماه است. کمترین میزان زاد و ولد نیز مربوط به زنان پیرو آیین‌های متفرقه (بودائی، هندو، سامری و …) با ۱.۶۴ فرزند در ماه بود.

طبق این آمار، ۷۳.۹% از کودکان متولد شده در فلسطین اشغالی در سال ۲۰۱۶ متعلق به زنان یهودی، ۲۰.۷% از مادران مسلمان، ۱.۴% از مادران مسیحی، ۱.۳% متعلق به مادران دروز و ۲.۶% از مادرانی مربوط به آیین‌های دیگر بوده است.

این درحالی است که سازمان بهداشت جهانی (WHO)، دستگاه‌های درمانی کشورهای درحال توسعه و جهان سوم (وزارتخانه‌های بهداشت) را به اجرای طرح موسوم به برنامه کنترل جمعیت موظف کرده است. این برنامه با محوریت شعار فرزند کمتر، زندگی بهتر خانواده‌ها را به داشتن کمتر از دو فرزند ترغیب (وبعضا مجبور) می‌کند.

فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 13

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نجفی بعد از استعفا همچنان مدیران را جابه جا می‌کند+سند

چ مارس 14 , 2018
نودیها:شهردار مستعفی تهران ظهر امروز در حکمی اکبر نعمتی را به عنوان سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران منصوب کرد. شنیده‌ها حاکی از این است که نعمتی حدود ۷۰ سال سن دارد و ۱۱ سال است که بازنشسته شده و یار دیرین خاتمی و موسوی ‌لاری است. همچنین بر اساس […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...