صدا و سیما در منزل نامزدهای انتخابات حضور پیدا کند

اشتراک گذاری :

نودیها:یکی از راه‌های شناخت مردم با کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و حتی مجلس شورای اسلامی، آشنایی با سبک زندگی و خانواده و محل زندگی نامزدی است که از سوی مردم رأی اعتماد می گیرد.

در جریان انتخابات ریاست جمهوری، تمامی داوطلبان ادعای حمایت از مستضعفین و مردم عادی جامعه را دارند؛ حال باید این ادعا در سبک زندگی خانه و خانواده، دیده بشود.

به نظر می‌رسد یکی از راه های شناساندن نامزدها به مردم در رسانه ملی، فارغ از همه هیاهوهای تبلیغاتی، مصاحبه با این عزیزان در منزل آن‌ها است.

دوربین رسانه ملی با حضور در منزل و نشان دادن نحوه زندگی کاندیداها ، گام مهمی در نشان دادن حال و احوالات رئیس‌جمهور آینده به مردم، بر خواهد داشت.

 فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 13

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

هرگز سراغ جوجه رنگی ها نروید/ مشکلات گوارشی حاد در کمین کودکان

س مه 2 , 2017
نودیها:پیام محبی رئیس انجمن دامپزشکان ایران گفت: جوجه‌های رنگارنگی که در بازار به فروش می‌رسند قریب به یقین مبتلا به بیماری و عفونت بند ناف هستند و این موضوع باعث می‌شود که عمر زندگی آن‌ها تن‌ها ۳ الی ۴ روز باشد. وی ادامه داد: فروشندگان با این کار برای خودشان […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...